  • 1. Data: 2012-06-21 13:24:55
    Temat: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
    Od: Neo <d...@y...pl>

    Chris napisał:

    > Bo było o ...... już milion razy

    No jasne, że było milion razy, bo po to są grupy dyskusyjne, żeby było
    milion razy.

    Informacje sprzed 2 tygodni z archiwum mogą być nieaktualne, dlatego
    właśnie można się pytać, tak?

    Jak ktoś potrzebuje szybkiego info, to przychodzi i pyk pyk pyta, jak
    ktoś ma chwilkę odpowiada, a jak nie ma, albo mu się nie chce czytać,
    to odpuszcza i nie pisze po milion razy:

    ... bla bla bla .... o tym było już milion razy!

    Weźcie ludzie przestańcie z tymi radami w stylu blondynek, ok?

    Smutne to jest. Nie chce Wam się, to nie czytajcie, potraficie to
    pomóżcie, ale takie gadki sobie darujcie. Byłoby GIT :D

    Neo

  • 2. Data: 2012-06-21 13:36:57
    Temat: Re: Bo było o ...... już milion razy / NTG / bla bla bla
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Neo" <d...@y...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Zmień zasilacz na mniej nudny...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2012-06-21 13:41:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.06.2012 13:24, Neo pisze:
> [...]
    > to odpuszcza i nie pisze po milion razy:
    >
    > ... bla bla bla .... o tym było już milion razy!

    "Ty Myśliwy to chyba nie na polowanie tu przychodzisz".

    p. m.

  • 4. Data: 2012-06-21 14:59:28
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 13:36, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Neo" <d...@y...pl> napisał w
> [...]

    Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za
    coś co pociągnie mojego składaka?

  • 5. Data: 2012-06-21 15:00:32
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 13:41, m <m...@g...com> wrote:

    > "Ty Myśliwy to chyba nie na polowanie tu przychodzisz".
    >
    > p. m.

    Tylko se pomyślałem. A Ty zaraz musisz wyskakiwać z tym myśleniem.

    Po co komu myślenie? I rozmowa, tak?

    GIYF ;X

  • 6. Data: 2012-06-21 15:19:25
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za
    > coś co pociągnie mojego składaka?

    Ciche są takie, które trochę słychać, bardzo ciche te, których nie
    słychać. Ile hajsu? spróbuj na pl.rec.wróżbiarsto

  • 7. Data: 2012-06-21 15:25:14
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Neo" <d...@y...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    q2g2000vbv.googlegroups.com...

    >Właśnie, jakie zasilacze są ciche a jakie bardzo ciche i ile hajsu za

    Polecam mój wybór: Be Quiet w obudowie Fractal Design R3

    --
    marfi

  • 8. Data: 2012-06-21 15:41:47
    Od: Neo <d...@y...pl>

    On 21 Cze, 15:19, Robson <r...@...pl> wrote:

    > Ciche są takie, które trochę słychać, bardzo ciche te, których nie
    > słychać. Ile hajsu? spróbuj na pl.rec.wróżbiarsto

    Znowu to samo, chyba te żarty na temat komputerowców, które czytam u
    Dilberta to jednak prawda ;D

    Próbowałem złożyć w komputroniku i w dellu, ale stronki się
    zawieszają.

    Jak tutaj pytam, to niektórzy userzy się zawieszają, albo zaczynają
    gadać bez sensu.

    Skąd mam wiedzieć jako laik, które rodzaje pamięci są bardziej
    zawodne, a które mniej, które płyty są lepsze a które gorsze, czy
    procesor AMD czy Intel.

    JESZCZE RAZ:

    JAK KOGOŚ PRZEZYWALI W PRZEDSZKOLU I MA URAZ DO LUDZI, TO NIECH NIE
    CZYTA, NIECH SIĘ NIE ODZYWA I NIECH DALEJ SOBIE GRZEBIE W PUDLE ZE
    STARYMI CZĘŚCIAMI.

    Ja pytam ludzi dobrej woli.

    Mam zdjęcia wentylatorów i ceny. Skąd wiem, co jest sprawdzone, a co
    nie.

    Powiedziałem, jestem tzw. zwykłasem. Jak macie wiedzę, podzielcie się,
    a jak macie mi wysyłać komentarze w stylu powyższego, to se darujcie.

    Dzięki :D

    Da mi ktoś linka do konfiguratora, który się nie zwiesza i pamięta co
    wybrałem i nie przechodzi nagle bez sensu w tryb tekstowy, albo cuś?

    Jeżeli to Wy piszecie te stronki, to zamiast siedzieć tutaj i gadać
    byle co, weźcie się do trochę lepszej roboty ;D

  • 9. Data: 2012-06-21 15:44:38
    Od: Neo <d...@y...pl>

    wiadomościnews:f3f6d06a-fa2a-4a86-b1f1-1e7695c6c3ad@
    eh4g2000vbb.googlegroups.com...

    > Polecam mój wybór: Be Quiet w obudowie Fractal Design R3

    A czy mógłym Cię prosić, żebyś wszedł do jakiegoś niezawieszającego
    się konfiguratora w miarę niedrogim sklepie, który znasz, wybrał coś
    dla mnie i rzucił to linka?

    Ktoś to może zrobić?

    P.S. Dlatego właśnie (kurwa mać) biorę wszystko najlepsze jak leci i
    chcę mieć spokój na jak najdłużej. Same problemy, a to ktoś plonkuje,
    a to strona nie działa, a to ktoś gada głupoty :(

    Samo życie :(

    Ktoś się zlituje? Czy zero litości dla dyletantów? :D

  • 10. Data: 2012-06-21 15:51:11
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Neo nabazgrał(a):

    > P.S. Dlatego właśnie (kurwa mać) biorę wszystko najlepsze jak leci i
    > chcę mieć spokój na jak najdłużej. Same problemy, a to ktoś plonkuje,
    > a to strona nie działa, a to ktoś gada głupoty :(

    To nie bierz Be Quiet bo są awaryjne zwłaszcza jak popracują 2-3 lata

    Obudowa Fractal Design fajna i polecam.