  • 11. Data: 2012-01-04 22:32:23
    Temat: Re: Bmw f 650 gs
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Maga1977 napisal

    > Arni napisal

    > Jestem tu dopiero jeden dzien, ucze sie...ps.

    > --
    Mam nadzieje ze znajde tu pomoc, nie tylko glupie teksty....Ps.jezdze na
    moto 20 lat,znam sie conieco, ale na streetachi enduro malo, czekam na
    madre wypowiedzi i porady....

  • 12. Data: 2012-01-04 22:39:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Maga1977 napisal
    > Mam nadzieje ze znajde tu pomoc, nie tylko glupie teksty....Ps.jezdze na
    > moto 20 lat,znam sie conieco, ale na streetachi enduro malo, czekam na
    > madre wypowiedzi i porady....

    Wrzuć gdzieś swoją fotkę i podaj linka. Inaczej nikt Ci nie pomoże. Takie tu
    mamy zasady. No i regulamin tego forum.

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2012-01-04 22:58:16
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-04 23:39, Grzybol pisze:

    > Wrzuć gdzieś swoją fotkę i podaj linka. Inaczej nikt Ci nie pomoże.
    > Takie tu mamy zasady. No i regulamin tego forum.

    Hehe..

    Pzdr
    PS: ktos chyba w kulki leci i podpuszcza. Zima, nudy czy jak? ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 14. Data: 2012-01-05 07:26:51
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    marider napisal

    > Hehe..

    > Pzdr
    > PS: ktos chyba w kulki leci i podpuszcza. Zima, nudy czy jak? ;)
    No tak, wiecej znalazlam na str salonu bmw, tu jakos nikt nie podchodzi do
    teatu....oprocz glupawych podchodow...

  • 15. Data: 2012-01-05 16:18:20
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    >Jestem tu dopiero jeden dzien, ucze sie...

    No to jak raz na poczatek masz przeglad kogo do kilfila, potem bedzie
    juz tylko lepiej;)
    Nasi Krakowiacy sa niesmiali, trzeba ich zmotywowac.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2012-01-05 19:39:53
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Jacot napisal

    > No to jak raz na poczatek masz przeglad kogo do kilfila, potem bedzie
    > juz tylko lepiej;)
    > Nasi Krakowiacy sa niesmiali, trzeba ich zmotywowac.

    Ale ja naprawde chce wszystkiego sie dowiedziec o moim wymarzonym moto,
    nie z opisow producenta lecz doswiadczen motonitow,
    Bardzo mi na tym zalezy....
    Obejzalam dzis aprille pegaso , ale to nie do konca to o czym myslalam,
    choc silnik ten sam, sylwetka no i jest znacznie tanszy....
    Jednak ergonomia jest dla mnie szalenie wazna
    BMka ma duzo mniejsze zuzycie paliwa
    Prosze o opinie

  • 17. Data: 2012-01-05 21:07:48
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Maga1977" <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > BMka ma duzo mniejsze zuzycie paliwa
    > Prosze o opinie

    moja akurat nie miała, bo cos miala zrypane i to mnie strasznie wkurzało.
    Ale to i tak zajebisty motur. Idzie na gume z gazu, stoppie tez da sie
    zrobić, nie wiem co jeszcze mogłbym napisać.
    Aaaa,no i nie wiem czy były wersje bez ABS-u. Ale kup taki który ABS ma - i
    to własciwie najważniejsza rzecz którą powinnas wiedziec :)

    b.

  • 18. Data: 2012-01-05 21:32:22
    Od: Maga1977 <m_ozog@_NOSPAM_wp.pl>

    Budyń napisal

> [...]

    > Aaaa,no i nie wiem czy były wersje bez ABS-u. Ale kup taki który ABS ma - i
    > to własciwie najważniejsza rzecz którą powinnas wiedziec :)

    Dzieki, Twoje info sa cenne
    Kiedys juz jezdzilam na tym , ale tylko pare godzin i zakochalam sie w tym
    motorku, najwygdniejsz ze wszystkich ni i mozna polatac po szutrowych
    drogach