  • Data: 2013-05-18 15:44:32
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 maja 2013 20:02:25 UTC+2 użytkownik Texen napisał:

    > proponuje (testowane w Wawie) korzystac z doswiadczen bardziej zMOTOryzowanych
    krajow - np. Francji, gdzie...

    > 1. pomiedzy samochodami, w korku, jezdzi sie z wlaczonymi awaryjnymi

    Po jaki jasny chuj?
    pardon my french
    Znaczy ja se nie wyobrażam co to niby ma dać i kto ma to zauważyć i co z tym zrobić.
    Błyskanie długim kierowca który nam zastawia drogę jakoś zauważy, awaryjnych nie,
    poza tym czasem w korku migaczy tez sie uzywa zeby pokazac ze wjezdzasz na okreslony
    pas i zeby kierowca za Toba byl tego swiadomy.

    > 2. podziekowania przekazuje sie wstecz wystawieniem nogi w bok

    ze kurwa jak?
    pardon my french, again.
    Kto to niby w korku ma zauwazyc? W ktorym momencie? Skoro z calego mijajacego moto
    widac motocykliste powyzej linii jego siodelka? O zrozumieniu tego gestu to juz w
    ogole nie dyskutuje, predzej zostanie odebrany jako "kopnalbym Cie w dupe ale nie mam
    jak".
    Gest machniecia noga jest owszem we Francji uzywany jako pozdrawianie sie
    motocyklistow, bo akurat maja zajete rece albo łoją całe 120 i jeszcze by im moto w
    bok pojechało jakby puscili kierownice. No i modsi (na dzisiejsze to bedzie
    zeskuteryzowane japiszony) tez tak robia, ale oni se akurat nowe kolekcje sandalow
    pokazuja.

    KJ