  • Data: 2013-05-17 12:48:31
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.05.2013 Adam Wysocki <g...@s...invalid> napisał/a:
    > Cześć,
    >
    > Cross z psp i prm. Pytanie dotyczy PoRD.

    To przesada

    > 1. Czy jadąc motocyklem w korku (przeciskając się między samochodami)
    > legalne jest zwiększenie swojej widoczności przez błyskanie światłem
    > drogowym?
    >
    > 2. Czy legalny jest montaż i używanie urządzenia, które po wciśnięciu
    > przycisku będzie błyskało tym światłem za motocyklistę?

    Czy naprawdę sądzisz że dzięki temu że chcesz się koniecznie wyróżnić,
    ktoś inny będzie dla ciebie ponadprzeciętnie uprzejmy. Czy już nie da się
    normalnie? Spróbuj może jechać tak żeby jak najmniej przeszkadzać/zajmować
    uwagę innych.
    Ostatnio znowu największym problemem jazdy w kanionie, są lasujący się
    w ten czy inny sposób motocykliści.

    Ja mam prośbę do wjeżdżających w kanion, wjechałeś to kurwa jedź, nie
    migaj, bzykaj, powarkuj, podpieraj się człap, jedź kurwa po prostu, dokąd
    się da. Jak się nie da to czekaj, ale sprawdź w lusterku, jak jedzie ktoś
    zaraz za tobą, to go puść, może dla niego jest jeszcze całkiem sporo
    miejsca. Jak kanion przeraża, nie czujesz się tam bezpiecznie, to nie
    wjeżdżaj, nie ma takiego obowiązku.

    --
    kakmaratgmaildotcom