  • 1. Data: 2011-08-05 03:36:55
    Temat: Bluetooth Prośba
    Od: "T1885NH" <t...@D...pl>

    Witam,

    Dostałem takiego oto BT
    http://www.kollewin.com/EX/09-16-08/CYBERBLU-USB-DON
    100-unit.jpg
    Bez sterownikow, bez pudelka (znaleziony na ulicy nie kradziony, zeby nie
    bylo...) Komputer go wykrywa ale nijak znalesc sterowniki, zainstalowalem
    najnowszy IVT.BlueSoleil ale lipa. Nie wiem, albo zepsuty (choc wykrywa)
    albo nie ten ster? Prosil bym o pomoc.

  • 2. Data: 2011-08-05 06:43:04
    Temat: Re: Bluetooth Prośba
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-05 05:36, T1885NH pisze:
> [...]
    > najnowszy IVT.BlueSoleil ale lipa. Nie wiem, albo zepsuty (choc wykrywa)

    Komputer go wykrywa czy Windows?
    Wypróbuj sprzęt pod Linuksem. W tym systemie z reguły nie musisz się
    martwić o sterowniki.

  • 3. Data: 2011-08-06 07:48:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 05:36:55 +0200, T1885NH napisał(a):
> [...]
    100-unit.jpg
    > Bez sterownikow, bez pudelka (znaleziony na ulicy nie kradziony, zeby nie

    Ale wiesz ze to tez karalne ?

    > Komputer go wykrywa ale nijak znalesc sterowniki, zainstalowalem

    Mam jakby podobny, ale moj jest wykrywany

    > najnowszy IVT.BlueSoleil ale lipa.

    Kupiony czy znaleziony na ulicy ?
    BS obsluguje tylko niektore urzadzenia, sami pisza ze tylko te ktorych
    producent im zaplacil i umiescil w urzadzeniu stosowna licencje
    (kod jakis w obszarze danych czy co ?).

    Wielu dostawcow crackuje BS i dolacza na plytce bez placenia.
    Ale pozniej to tez nie z kazdym chodzi.
    Inna sprawa ze nawet te bez licencji obsluguje, tylko zatrzymuje sie po
    5MB.

    J.

  • 4. Data: 2011-08-06 08:54:27
    Temat: Re: Bluetooth Proba
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "T1885NH" napisał:

    > Komputer

    Mówimy - komputer, a w domyśle Windows (T1885NH)
    Mówimy - Lenin, a w domyśle - partia (W. Majakowski)

    > go wykrywa ale nijak znalesc sterowniki,

    Jeśli nie potrafi dogadać się z Windą jako Generic Bluetooth Radio to albo
    uszkodzony, albo jakiś chiński wynalazek, na który szkoda czasu. Odnieś go
    do Biura Rzeczy Znalezionych (BTW: znaleZionych -> znaleŹć), niech inni się
    z nim mordują.

    JoteR

  • 5. Data: 2011-08-06 10:48:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 6 Aug 2011 10:54:27 +0200, JoteR napisał(a):
    > Jeśli nie potrafi dogadać się z Windą jako Generic Bluetooth Radio to albo
    > uszkodzony, albo jakiś chiński wynalazek, na który szkoda czasu.

    Chinski jak chinski - chip pewnie zaprojektowany z szerszymi ambicjami,
    choc moze i w Chinach. Tylko winda stawia opor.

    Mam taki jeden ze starszych czasow - winda nie zna, BlueSoleil dostarczony,
    i to w zasadzie jest nawet lepiej niz gdyby miala winda obslugiwac.

    J.

  • 6. Data: 2011-08-06 15:06:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-06 12:48, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Mam taki jeden ze starszych czasow - winda nie zna, BlueSoleil dostarczony,
    > i to w zasadzie jest nawet lepiej niz gdyby miala winda obslugiwac.

    Ja kupiłam za 2 zł (maleństwo) na Allegro i śmiga jak strzała. Bez
    żadnych Blue Soleilów.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-08-07 12:56:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 17:06:56 +0200, Animka napisał(a):

    > Ja kupiłam za 2 zł (maleństwo) na Allegro i śmiga jak strzała. Bez
    > żadnych Blue Soleilów.

    Ale BlueSoleil ma manager plikow, a winda niekoniecznie :-P

    J.

  • 8. Data: 2011-08-07 14:03:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-07 14:56, J.F. pisze:

    > Ale BlueSoleil ma manager plikow, a winda niekoniecznie :-P

    Mam jeszcze program do LG GT i Sony Ericsson, ale właściwie nie muszę
    używać.

    --
    animka

  • 9. Data: 2011-08-07 20:29:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.08.2011 05:36, T1885NH pisze:
> [...]
    > najnowszy IVT.BlueSoleil ale lipa. Nie wiem, albo zepsuty (choc wykrywa)

    najprawdopodobniej uszkodzony. sciagnij/pożycz płytę z linuksem,
    uruchom, uruchom terminal ( takie okno dos)
    wetknij bluetootha do usb i wpisz
    dmesg |tail

    [49050.772246] usbcore: registered new interface driver btusb
    [49050.841753] Bluetooth: L2CAP ver 2.15
    w odpowiedzi dostaniesz paręnaście linijek z opisem co wetknąłeś i czy
    "zakumał" jeśli będize vendor id, model id, to wpisz to w google

    dalej wpisz
    lsusb
    Bus 007 Device 001: ID 1d6b:0001 Linux Foundation 1.1 root hub
    Bus 003 Device 002: ID 046d:c069 Logitech, Inc.
    Bus 001 Device 005: ID 0a12:0001 Cambridge Silicon Radio, Ltd Bluetooth
    Dongle (HCI mode)

    jak widzisz mój BT przedstawia się jakoś... może Twój sie też
    przedstawi, i wtedy będziesz miał jakiś punk zaczepienia.

    ToMasz
    PS ale to zabawa dla zabawy, może lepiej kupić na allegro za 2zł +18
    przesyłka, albo w chinach za 1.99USD z przesyłką?

  • 10. Data: 2011-08-07 21:32:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-07 22:29, ToMasz pisze:
    > PS ale to zabawa dla zabawy, może lepiej kupić na allegro za 2zł +18
    > przesyłka, albo w chinach za 1.99USD z przesyłką?

    Można wybrać przesyłkę w liscie poleconym. Jakieś 5 zł. To zależy ile
    sobie zażyczy sprzedajacy i szukać sprzedającego, który nie zdziera.

    --
    animka