  • 11. Data: 2011-08-07 21:34:04
    Temat: Re: Bluetooth Prośba
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Dostałem takiego oto BT
    100-unit.jpg

    A program do swojego telefonu masz na płytce? To zainstaluuj.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-08-07 21:37:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-07 22:29, ToMasz pisze:
    > PS ale to zabawa dla zabawy, może lepiej kupić na allegro za 2zł +18
    > przesyłka, albo w chinach za 1.99USD z przesyłką?

    List polecony ekonomiczny
    4,29 zł
    http://allegro.pl/micro-bluetooth-usb-2-o-super-jako
    sc-nawet-win7-i1751301012.html

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-08-07 21:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 23:34:04 +0200, Animka napisał(a):
    > A program do swojego telefonu masz na płytce? To zainstaluuj.

    To nie takie proste. Na plytce cos tam jest .. ale nie dla W7.

    A taki SE proponuje sciagniace PC Companion i nic o sterownikach nie
    wiadomo.

    J.

  • 14. Data: 2011-08-07 22:03:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-07 23:52, J.F. pisze:

    > To nie takie proste. Na plytce cos tam jest .. ale nie dla W7.
    >
    > A taki SE proponuje sciagniace PC Companion i nic o sterownikach nie
    > wiadomo.
    Wiele programów do SE działa też pod Win 7.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-08-07 22:30:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 00:03:12 +0200, Animka napisał(a):

    > Wiele programów do SE działa też pod Win 7.

    Ale przyznasz ze wydaje sie iz najlepiej zainstalowac najnowsze ?

    A tymczasem Bluesoleil dziala bez instalowania jakiegokolwiek
    oprogramowania SE, co to g* jest i podejrzane z definicji.

    J.

  • 16. Data: 2011-08-08 05:52:46
    Temat: Re: Bluetooth Proba
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 07-08-2011 14:56, J.F. rzecze:

    > Ale BlueSoleil ma manager plikow, a winda niekoniecznie :-P

    Offtopicznie: taki np. OBEX commander to pies?

    Też nie rozumiem tego zachwytu BlueSoleil- kiedyś chwilę używałem,
    poleciał za moment w pierony. Dongle doskonale obsługują sterowniki
    systemowe w Linuksie i Windows. A jak w tym drugim nie chce,
    to (uwaga zwłaszcza dla OP) warto wypróbować:

    http://bluetoothinstaller.com/

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 17. Data: 2011-08-08 10:18:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 07:52:46 +0200, Dominik & Co napisał(a):
    > W dniu 07-08-2011 14:56, J.F. rzecze:
    > Offtopicznie: taki np. OBEX commander to pies?

    starsza wersja nie dzialala zbyt dobrze, a najnowsza ... ups, dzialala,
    dzialala i przestala :-)

    > Też nie rozumiem tego zachwytu BlueSoleil- kiedyś chwilę używałem,
    > poleciał za moment w pierony. Dongle doskonale obsługują sterowniki
    > systemowe w Linuksie i Windows.

    Z tym ze nie wszystkie - mam dongla ktorego winda nie zna i juz.

    A i sama obsluga pod winda - jak to mozna chwalic ?
    Sproboj np przeslac z telefonu setke zdjec do Gowna7

    > A jak w tym drugim nie chce,
    > to (uwaga zwłaszcza dla OP) warto wypróbować:
    > http://bluetoothinstaller.com/

    Sprawdze w wolnej chwili.

    J.

  • 18. Data: 2011-08-08 10:35:23
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 08-08-2011 12:18, J.F. rzecze:

    > starsza wersja nie dzialala zbyt dobrze, a najnowsza ... ups, dzialala,
    > dzialala i przestala :-)

    Ja tam nie wiem, która wersja jest starsza, która nowsza,
    a która jeszcze bardziej najnowsza. Mam wersję 2.0.2.0408,
    wyskoczyło toto jako jedno z pierwszych trafień w google
    po wpisaniu "freeware obex file manager" lub t.p.
    Jako, że działa (z Nokią E51, wcześniej E50 (do momentu
    klęknięcia w niej BT) i Benq-Siemensem S68) nie szukałem
    niczego innego, bo i po co?

    > A i sama obsluga pod winda - jak to mozna chwalic ?

    Jako i cała winda. Dostarcza podstawy (obsługę protokołów),
    a do sensownego korzystania z nich trzeba i tak zewnętrznego
    programu. Nawet jako zwykły file manager (bez obsługi OBEX)
    windowsowa powłoka nie nadaje się do niczego poważniejszego...

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 19. Data: 2011-08-08 11:32:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Aug 2011 12:35:23 +0200, Dominik & Co napisał(a):
> [...]
    > Jako, że działa (z Nokią E51, wcześniej E50 (do momentu
    > klęknięcia w niej BT) i Benq-Siemensem S68) nie szukałem

    No widzisz, a ja ja wlasnie zainstalowalem, skopiowalem pare plikow,
    usunalem jeden .. i teraz nie dziala. Niby chce, ale nie moze i nikt nie
    wie dlaczego.

    > Jako i cała winda. Dostarcza podstawy (obsługę protokołów),
    > a do sensownego korzystania z nich trzeba i tak zewnętrznego
    > programu.

    No to po ch* bylo pisac ""Dongle doskonale obsługują sterowniki

  • 20. Data: 2011-08-08 11:53:11
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 08-08-2011 13:32, J.F. rzecze:

    > No to po ch* bylo pisac ""Dongle doskonale obsługują sterowniki
    > systemowe w Linuksie i Windows."

    Po ch* to krasnolud ma brodę.
    Dzięki sterownikom Winda (tudzież Linux) wie, jak ma gadać
    z donglem i każdy program wiedzący, co to OBEX z Twoją komórką
    się dogada. A czy będzie to Nautilus czy OBEX Commander
    to już nic sterownikom do tego.

    Równie dobrze można pisać, że karty dźwiękowej sterowniki
    Windows dobrze nie obsługują, bo bez jakiegoś playera
    empetrójek nie posłuchasz...

    --
    Dominik (& kąpany)