  • Data: 2011-08-06 07:48:14
    Temat: Re: Bluetooth Prośba
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 5 Aug 2011 05:36:55 +0200, T1885NH napisał(a):
    > Dostałem takiego oto BT
    > http://www.kollewin.com/EX/09-16-08/CYBERBLU-USB-DON
    100-unit.jpg
    > Bez sterownikow, bez pudelka (znaleziony na ulicy nie kradziony, zeby nie
    > bylo...)

    Ale wiesz ze to tez karalne ?

    > Komputer go wykrywa ale nijak znalesc sterowniki, zainstalowalem

    Mam jakby podobny, ale moj jest wykrywany

    > najnowszy IVT.BlueSoleil ale lipa.

    Kupiony czy znaleziony na ulicy ?
    BS obsluguje tylko niektore urzadzenia, sami pisza ze tylko te ktorych
    producent im zaplacil i umiescil w urzadzeniu stosowna licencje
    (kod jakis w obszarze danych czy co ?).

    Wielu dostawcow crackuje BS i dolacza na plytce bez placenia.
    Ale pozniej to tez nie z kazdym chodzi.
    Inna sprawa ze nawet te bez licencji obsluguje, tylko zatrzymuje sie po
    5MB.

    J.