  • Data: 2012-01-17 09:42:32
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-17 09:14, Lew2 pisze:

    > Nie chodzi nawet o tę parę złotych ile o to, że groziło mi dodatkowe
    > tankowanie.

    Jak się jeździ szybko po autostradzie to tankować trzeba.

    > od 50 km/h wzwyż

    Dobre. Znaczy mamy już 190-200 :)

    > Jak jadą wolniej to niech zjadą na prawy pas za pozostałymi żółwiami.
    > Lewy jest dla tych co chcą jechać szybciej.

    Mają prawo wyprzedzać wolniej jadące pojazdy z prędkością vmax =140km/h.
    Tyle jest na dzień dzisiejszy zgodnie z przepisami.

    > Nie ma takiego wyjątku w kodeksie.

    Jakim kodeksie? Twoim prywatnym?

    > Ma jechać blisko prawej krawędzi jezdni W KAŻDYCH warunkach.

    Nie, ale to jak widzę dla niektórych nie jest ważne.

    > Jak nie ma innej rady, żeby przyprowadzić buractwo do porządku, to tak
    > trzeba.

    Aha, czyli wyprzedzanie zgodnie z przepisami ciągu ciężarówek na
    prawym pasie jest buractwem, ponieważ "utrudniają" jazdę przeciętnym
    inaczej?

    > Nie udaj głupa, bo wiesz że 99% pojazdów jeździ znacznie powyżej
    > prędkości kodeksowej i to jest traktowane jako normalne zachowanie -
    > tak się jeździ.

    Nie, tak się nie jeździ i to tylko Twoja projekcja.

    > Więc taki zawalidroga jadący kodeksowo tylko blokuje
    > ruch. Nie dość, że hamuje nagle to jeszcze stwarza niebezpieczeństwo,
    > bo wszyscy go muszą wyprzedzać.

    No jasne, jacy oni biedni, że im jadący 140km/utrudnił jazdę 200km/h.

    Buraki :)