  • 91. Data: 2009-08-18 05:39:18
    Temat: Re: Blokada portu 25 w TP (neostrady)
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Grzegorz,
    >
    > Sunday, August 9, 2009, 6:38:17 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak na razie, to jedyny efekt działań greylist, to wielogodzinne
    > opóźnienia w dostarczaniu poczty. Absurd i tyle. Skuteczność
    > antyspamowa - zerowa.

    Zmniejszenie spamu o 90%
    (sam greylisting bez ZADNYCH RBLi i filtrow) chcesz logiem w oko ?

    W druga strone RBLe i "dobre stare filtry po klasach B,C" daja mnmiejszy
    efekt niz greylisting razem zas jakies 97-98%

  • 92. Data: 2009-08-18 08:17:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jan,

    Tuesday, August 18, 2009, 7:39:18 AM, you wrote:

    > Zmniejszenie spamu o 90%
    > (sam greylisting bez ZADNYCH RBLi i filtrow) chcesz logiem w oko ?

    Ja już swoimi linijkami z opóźnieniami z maili rzuciłem - oślepłeś?

    > W druga strone RBLe i "dobre stare filtry po klasach B,C" daja mnmiejszy
    > efekt niz greylisting razem zas jakies 97-98%

    Jakoś po zmianie dostawcy hostingu na takiego, który nie używa
    greylistingu nie zauważyłem kilkudziesięciokrotnego wzrostu spamu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 93. Data: 2009-08-19 06:27:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Ja już swoimi linijkami z opóźnieniami z maili rzuciłem - oślepłeś?

    Alez owszem, dlatego kazdy robi jak uwaza jeden uzywa drugi nie.

    > Jakoś po zmianie dostawcy hostingu na takiego, który nie używa
    > greylistingu nie zauważyłem kilkudziesięciokrotnego wzrostu spamu.

    Chlopie 97% to RBL+filtry+greylisting

    Bez greylistingu wzrost jest 2-3 krotny byc moze po dobrym
    uszczelnieniu platnymi RBLami i mrowcza praca uczenia filtrow da sie
    osiagnac dobry efekt, czemu nie. Kazdy robi jak uwaza