eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlokada czy awaria ? › Re: Blokada czy awaria ?
  • Data: 2011-06-13 14:51:30
    Temat: Re: Blokada czy awaria ?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Panowie Panowie hola hola - nie zapędzajcie się za daleko.
    > Notlauf to standardowa rzecz ale w każdym TDI z turbiną o zmiennej
    > geometrii łopatek ;) a 90KM do takich nie należy. W sumie jeździłem
    > TDI 90KM przez 4 lata, naczytałem się różnych postów i nie spotkałem
    > się z notlaufem w 90KM, szczególnie w AHU - to samo praktycznie co 1Z
    > i ALE.
    > Objaw owszem jest typowy dla notlaufu, 130km/h to około 3000RPM by się
    > zgadzało :) ale w 90KM jest tylko zawór upustowy na turbinie ;)
    >
    > Chyba że człowiek na AFN'a lub inny 110KM i nawet o tym nie wie ;) to
    > wtedy stawiam albo na zapieczone kierownice na turbinie, albo na
    > wężyki ;)
    >
    > Moje ALE które miałem, miało przetarty wężyk podający ciśnienie
    > doładowania na czujnik w komputerze, a i tak niewiele mu się działo,
    > po wymianie praktycznie nie odczułem różnicy :D
    >
    > Pozdrawiam !

    Ale autor wątku napisał, że silnik ALH. A o ile mnie pamięć nie myli to
    w silniku ALH była montowana turbina ze zmienną geometrią. Więc notlauf
    jak najbardziej możliwy i zapewne autor wątku ma z tym problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: