  • 11. Data: 2009-07-30 12:28:01
    Temat: Re: Blokada A4 przez motocyklistów z Krakowa i Katowic
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "wilkxt" <w...@w...pl> wrote in message news:h4p0d6$5j3$1@news.onet.pl...
    > widze że felieton z ostatniego ŚM poskutkował odzewem, i bardzo dobrze ;-)

    No tak, też czytałem, pomysł moim zdaniem fajny, tylko że oczywiście rządca
    autostrady ma to w dupie, bo jakby motocykliści zablokowali mu bramki na
    dwie godziny nawet to i tak wszyscy ci co tam podjechali samochodami w końcu
    będą musieli przejechać i zapłacić; nie ma tam jak zawrócić i nie da sie
    wybrac innej drogi, bo jej nie ma, więc strat finansowych on nie zanotuje.

    Jedyna szansa na wywarcie presji to wścieklizna kierowców samochodów i
    rozgłos towarzyszący dwugodzinnemu korkowi na bramkach autostrady, ale do
    tego motocyklistów by trzeba ze stu, plus zawiadomienie do lokanej gazety i
    może jakieś tvn24? Jak nie będzie kamer i ochrony policji to może dojść do
    rękoczynów moim zdaniem. Puszkarzom na bramkach wzbiera agresja, to nie
    Anglia, gdzie wszyscy grzecznie stoją i czekają aż sie strajk skończy, zaraz
    jakis mantafahrer w klapkach zadyme zrobi :-)

    Ja jestem bardzo za! Sam bym sie wybrał, gdyby nie było to tak daleko. No i
    gdyby nie fakt, że właśnie sie wybieram na urlop. Samochodem :-)

    Wszelkiej pomyślności i proszę informować prm o dalszych takich akcjach,
    może się kiedyś zbierze większa grupka chętnych z Wawy to można fajną
    wycieczkę zrobić.

    pozdrówka

    greg

  • 12. Data: 2009-07-30 12:52:33
    Od: neuro <n...@g...com>

    On 30 Lip, 14:28, "greg" <g...@f...com> wrote:

> [...]
    > tego motocyklistów by trzeba ze stu, plus zawiadomienie do lokanej gazety i

    http://www.grupa-poludnie.info//files/moto_large_136
    .jpg
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Motocyklisci-
    kontra-autostrada---bedzie-blokada,wid,11359306,wiad
    omosc.html?ticaid=1879e
    http://www.dziennikpolski24.pl/Artykul.100+M587ca46a
    3c8.0.html
    http://www.motogen.pl/aktualnosci/wydarzeniaeventyim
    prezy/akcja-protestacyjna-motocyklisci-zablokuja-a4-
    ,art84.html
    http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35821,6869810,Motoc
    yklisci_chca_zablokowac_w_piatek_A4.html

    pozdr,
    n.

  • 13. Data: 2009-07-30 20:23:59
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message

    > Hmm, ja tak prawie zawsze robię motocyklem na bramkach na autostradzie, co
    > w tym dziwnego? Mam mieć na kierownicy uchwyt na odliczone pieniążki?

    Niekoniecznie. Wystarczy, wiedzac ktoredy sie bedzie jechalo wrzucic 2 dychy
    w kieszen ale ulatwianie zycia innym to frajerstwo jest, nie?
    Tomek

  • 14. Data: 2009-07-31 05:39:06
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    tomek pisze:
    > Niekoniecznie. Wystarczy, wiedzac ktoredy sie bedzie jechalo wrzucic 2
    > dychy w kieszen ale ulatwianie zycia innym to frajerstwo jest, nie?

    Zdaje się, że nie jeździsz za dużo autostradami na motocyklu? Dwie dychy
    nic nie pomogą - np. na poznaniance masz 11 PLN/bramkę, więc zaczyna się
    jazda z drobniakami. Motocyklem wybieram autostrady zwłaszcza jak jest
    pogoda do dupy, tzn. leje deszcz, itp. Próbowałeś kiedyś wyjąć pieniądze
    będąc ubranym w przeciwdeszczówkę?

    A poza tym nie zmienia to faktu, że opłata za motocykl w takiej samej
    wysokości jak za samochód osobowy to totalna bzdura.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 15. Data: 2009-07-31 08:14:57
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc
    No to sie chlopakom polowicznie juz udalo...wszystkie media trabia od rana o
    tej blokadzie.
    Juz podobno trwa a drugi rzut ma byc wieczorkiem choc wg mnie 18 to za pozno
    powinni zaczac od ok 15.
    Wielki szacun za to ze chcieli i umieli to zrobic.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 16. Data: 2009-07-31 08:34:08
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał:

> [...]
    > pozno powinni zaczac od ok 15.
    > Wielki szacun za to ze chcieli i umieli to zrobic.

    W rójmieście też mamy autostradę....:)

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 17. Data: 2009-07-31 08:39:24
    Od: Quantifier <q...@g...com>

    On Jul 31, 10:14 am, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>
    wrote:
    > No to sie chlopakom polowicznie juz udalo...wszystkie media trabia od rana o
    > tej blokadzie.

    Tyle że to nie jest żadna blokada. Zwykły przejazd ze stosowaniem się
    do przepisów.

    --
    Pozdro, Jan
    SR-500

  • 18. Data: 2009-07-31 09:02:12
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Quantifier"
    Tyle że to nie jest żadna blokada. Zwykły przejazd ze stosowaniem się do
    przepisów.

    I tak ma byc, z pieczolowitym placeniem na bramkach etc...
    Czasy Andrew L. sie skonczyły

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 19. Data: 2009-07-31 14:50:32
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

> [...]
    > jazda z drobniakami. Motocyklem wybieram autostrady zwłaszcza jak jest
    > pogoda do dupy, tzn. leje deszcz, itp. Próbowałeś kiedyś wyjąć pieniądze

    Staram sie malo jezdzic w ogole, bo latwo sie irytuje. Moze niejasno sie
    wyrazilem, ale mialem na mysli sytuacje, w ktorej ulatwienie zycia innym
    kierowcom nie wymaga zadnego wysilku. A tak lekko na marginesie, ile jestes
    w stanie zdzierzyc osob w kolejce, ktore rozpoczynaja poszukiwanie pieniedzy
    i pakowanie dopiero po skasowaniu wszystkiego przez kasjerke?

    > A poza tym nie zmienia to faktu, że opłata za motocykl w takiej samej
    > wysokości jak za samochód osobowy to totalna bzdura.

    Latwo to rozwiazac podnoszac oplaty za osobowe.

    T.

  • 20. Data: 2009-08-02 10:04:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > jestes w stanie zdzierzyc osob w kolejce, ktore rozpoczynaja
    > poszukiwanie pieniedzy i pakowanie dopiero po skasowaniu wszystkiego

    I to też jest problem - odnosząc to do sytuacji na autostradzie - mnie
    osobiście bardziej irytuje konieczność płacenia gotówką niż sam fakt
    płacenia czy wysokość opłaty. W wielu krajach są winiety i nie trzeba na
    bramkach stawać i szamotać się z drobniakami, u nas jakoś nikt o tym nie
    myśli. Często kierowcy samochodów poganiają motocyklistów na bramkach
    czy stacjach benzynowych nawet nie zdając sobie sprawy, że trzeba zdjąć
    rękawice, rozpiąć kurtkę, itp...

    > Latwo to rozwiazac podnoszac oplaty za osobowe.

    Wtedy już na bank będziemy mieli najdroższe autostrady w Europie.

    pozdr
    DP
    TL-S