eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBlad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow › Re: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Date: Sat, 03 Mar 2012 15:48:23 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <jiteg7$skt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <f...@4...com>
    <p...@n...chmurka.net> <jiq8a2$dvn$3@inews.gazeta.pl>
    <p...@n...chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 5ac5171b.bb.sky.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330789703 29341 90.197.23.27 (3 Mar 2012 15:48:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 15:48:23 +0000 (UTC)
    X-User: septi
    In-Reply-To: <p...@n...chmurka.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:195947
    [ ukryj nagłówki ]

    On 02/03/2012 11:58, Adam Wysocki wrote:
    > Edek Pienkowski<e...@g...com> wrote:
    >
    > Masz dwa układy sterujące przepustnicą. Jeden prosty, na lince lub linkach
    > i drugi, w którym pedał gazu przekazuje sygnał do komputera, a komputer
    > steruje przepustnicą. Pierwszy może zawieść - linka może się zerwać lub
    > zablokować. Drugi może zawieść na wiele innych sposobów, których może nie
    > dać się naprawić smarując lub wymieniając wadliwy element.

    Ale pierwszy też może zawieść na wiele sposobów, którym zapobiega drugi.

    > Najważniejsze - linka jest stosowana od dziesięcioleci i działa.

    Z wyjątkiem przypadków, kiedy nie działa.

    > Konkretny soft, napisany dla nowej linii samochodu, niekoniecznie.

    To tak jak z konkretnym mechanizmem z linką zaprojektowanym dla
    konkretnego samochodu. Przecież mnóstwo było przypadków, kiedy
    mechaniczne urządzenia zawodziły z powodu wadliwego projektu, który
    działał na podobnej zasadzie co prawidłowo działające urządzenia, tylko
    coś było za blisko czegośtam albo linka była z trochę innego materiału
    czy coś w tym stylu.

    > Oczywiście drugi sposób zapewnia większą elastyczność kształtowania obrotów,
    > wpływ na spalanie itd. ale jeżeli to może potencjalnie narazić kogoś na
    > niebezpieczeństwo, a istnieją już proste i sprawdzone rozwiązania, to czy
    > to jest naprawdę konieczne?

    Skądinąd wiadomo, że taki np. ABSy i różne takie zwiększają
    bezpieczeństwo jazdy, mimo że są dodatkową komplikacją.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: