  • Data: 2010-09-09 06:24:12
    Temat: Re: Biznesowa atramentówka?
    Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 14:32, ikov <i...@t...pl> wrote:
    > Używa/ł ktoś coś z podobnych? Jak sprawują się takie urządzenia - ja
    > osobiście obawiam się tuszu do takich zastosowań (okazjonalne
    > czyszczenie dysz, wyrównywanie, zasychanie), czy może ta technologia to
    > już nie są dawne plujki i faktycznie będzie działać?

    Zamontowałem teściowi Epson B1100 + zestaw stałego zasilania, działa
    wyśmienicie
    a koszt atramentu jest 6x niższy od oryginału. Fakt że koszt
    początkowy zestawu + atrament to jakieś 500 zł o ile dobrze pamiętam,
    ale jeżeli drukujesz dużo to się opłaci.
    Działa jakieś 2 miesiące, ale doświadczenie mam z ploterem HP 500
    który leci na stałym zasilaniu już jakieś 2 lata, bez problemu. W
    przypadku drukarki trzeba jednak pamiętać żeby raz w tygodniu
    przynajmniej coś drukować bo może zaschnąć, ale udrażnianie głowic za
    pomocą zestawu czyszczącego jest prostsze niż mi się zdawało :]

    Pzdr.
    L.