  • 1. Data: 2009-08-07 13:37:46
    Temat: Biuro Obsługi Klienta biznesowego Play - nie da się połączyć z PLAYa !
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was zna sposób na połączenie z biurem obsługi klienta
    biznesowego (790 600 600, albo *600) z telefonu sieci PLAY?

    Próbowałem z 3 różnych telefonów i za każdym razem "Przepraszamy, podany
    numer nie istnieje". Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie
    próbowałem) nie ma problemów.

    Lekuchno wkurzające to jest.

    pozdr
    --
    Borafu

  • 2. Data: 2009-08-07 22:03:20
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Borafu pisze:

    > Czy ktoś z Was zna sposób na połączenie z biurem obsługi klienta
    > biznesowego (790 600 600, albo *600) z telefonu sieci PLAY?
    >
    > "Przepraszamy, podany numer nie istnieje".

    Tak ciezko to zrozumiec?

    Moze sprobuj zadzwonic pod isteniejacy numer
    790 500 500, albo *500

  • 3. Data: 2009-08-07 22:09:24
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 7 Sie, 15:37, Borafu <b...@g...pl> pisze...
> [...]
    > Próbowałem z 3 różnych telefonów i za każdym razem "Przepraszamy, podany
    > numer nie istnieje". Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie

    Chyba tylko z taryf biznesowych można się z nimi połączyć.
    Ja łącze się bez problemu.
    Może masz taryfę indywidualną?

    Ircys

  • 4. Data: 2009-08-08 01:09:37
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie

    > Chyba tylko z taryf biznesowych można się z nimi połączyć.
    > Ja łącze się bez problemu.
    > Może masz taryfę indywidualną?

    Albo biznesmeni nie korzystaja z play i wylaczyli ten numer:))

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-08-08 05:10:31
    Od: rekowka <r...@g...com>

    Dokładnie :) Play sie nadaje do wysyłania darmowych sms-ów na
    przerwach pomiędzy lekcjami a nie do biznesu...

  • 6. Data: 2009-08-08 08:16:58
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Ircys pisze:
    > On 7 Sie, 15:37, Borafu <b...@g...pl> pisze...
    >
    > Chyba tylko z taryf biznesowych można się z nimi połączyć.
    > Ja łącze się bez problemu.
    > Może masz taryfę indywidualną?
    OK, tylko co zrobisz jak Ci ukradną telefon?
    Dookoła kilka osób z taryfami indywidualnymi PLAY, a Ty musisz biegać do
    budki telefonicznej bo biuro obsługi klienta indywidualnego nie przyjmie
    zgłoszenia, do biura obsługi klienta biznesowego sie nie dodzwonisz.
    Kupić sobie telefon w Orange, żeby móc zadzwonić do PLAY, w którym masz
    abonament?

    Dokładnie taki numer mieliśmy ostatnio w firmie. Ukradziono jeden
    telefon (abonament biznesowy) i z żadnego z 3 pozostałych (abonamenty
    "indywidualne" - zarejestrowane na tę samą firmę) nie dało się zgłosić
    kradzieży.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 7. Data: 2009-08-08 08:19:05
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Mane pisze:

    > Tak ciezko to zrozumiec?

    Hmmm...
    Czy tak ciężko zrozumiemć co napisałem w następnym zdaniu?
    Dla ułatwienia zacytuję Ci je w całości:
    "Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie próbowałem) nie ma
    problemów"

    Skoro jadnak masz z tym kłopot to służę wyjaśnieniem.
    Numer istnieje i można się z nim połączyć z każdego telefonu
    stacjonarnego, z Orange, Plusa i Ery.

    > Moze sprobuj zadzwonic pod isteniejacy numer
    > 790 500 500, albo *500
    Pod istniejącym numerem 790 500 500 mówią zebym zadzwonił pod 790 600 600.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 8. Data: 2009-08-08 08:32:00
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Borafu pisze:

    > Pod istniejącym numerem 790 500 500 mówią zebym zadzwonił pod 790 600 600.

    To nie moga Cie przelaczyc, skoro nie mozesz sie dodzwonic pod "600"?

  • 9. Data: 2009-08-08 08:38:36
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Mane pisze:

    > To nie moga Cie przelaczyc, skoro nie mozesz sie dodzwonic pod "600"?

    Zgadnij sam czy pisałbym o problemie, gdyby dało się to tak rozwiązać?

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 10. Data: 2009-08-08 10:37:23
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Borafu pisze:

> [...]
    > Dla ułatwienia zacytuję Ci je w całości:
    > "Ze stacjonarnego TPSA, Ery i Orange (Plusa nie próbowałem) nie ma

    Jestem w Play od marca, także malutko, ale mam wrażenie że jak mają
    jakiś swój problem z połączeniem to walą taki komunikat "Przepraszamy,
    podany numer nie istnieje". Na pewno zdarza się to u mnie z raz na 2
    tyg. I wtedy nieraz muszę odpuścić sobie i z tym numerem
    (nieistniejącym) ponowić połączenie za kilkanaście minut a nieraz
    wystarczy za drugim razem i jest ok.

    Może play czaruje, jest numer, nie ma numeru, jest numer...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."