  • 41. Data: 2009-07-23 19:45:17
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message
    news:h4aa87$j4c$2@news.interia.pl...

    > I do tego właśnie służy google!

    Google zwraca tonę ludzi którzy się z podobnym problemem
    zwracają o pomoc i kilka rozwiązań które u jednych działały
    u innych nie działały...

    Napisałem co znalazłem i co sprawdzałem - na jakiej podstawie
    zakładasz że nie użyłem googli i nazywasz mnie niemyślącym?
    Ładnie to tak? ;-)

    > Oczywiście!
    > Obrazy livecd tak przerzucam.
    > To jest po prostu kopiowanie sektor po sektorze.

    no to OK.

    > BTW, czy przypadkiem nie ma natywnego dd.exe?

    nie ma.

  • 42. Data: 2009-07-23 20:11:03
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Google zwraca tonę ludzi którzy się z podobnym problemem
    > zwracają o pomoc i kilka rozwiązań które u jednych działały
    > u innych nie działały...

    Trzeba umieć szukać, użytkownicy windowsonly tego nie potrafią.
    :>

    > Napisałem co znalazłem i co sprawdzałem - na jakiej podstawie
    > zakładasz że nie użyłem googli i nazywasz mnie niemyślącym?
    > Ładnie to tak? ;-)

    J.w.

    > no to OK.

    > nie ma.

    Kłamiesz!
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=dd.exe

    zyga

  • 43. Data: 2009-07-23 20:56:43
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    > Jak zrobić binarną kopię bootowalnej karty CompactFlash??
    >
    > Mam system embedded który ma na karcie CF bootloader do
    > Windows XP, karta jest bootowalna pod XP w urządzeniu -
    > chcę zrobić kopię karty kopiując sektor po sektorze...
    >
    > Najlepiej w Windows :-)

    program Win HEX

  • 44. Data: 2009-07-23 21:47:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote in message

    > Trzeba umieć szukać, użytkownicy windowsonly tego nie potrafią.
    > :>

    Nie jestem użytkownikiem windowsonly...
    Używam też innych systemów operacyjnych.

    > Kłamiesz!
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=dd.exe

    Masz bardzo ciekawy sposób rozmowy z obcymi ludzmi...
    Zgaduję że musisz mieć wielu wiernych przyjaciół :-)

  • 45. Data: 2009-07-24 11:24:09
    Od: Jakub Mikusek <m...@c...gmail>

    ["Followup-To:" header set to pl.comp.os.ms-windows.xp.]
    On 2009-07-22, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Jak zrobić binarną kopię bootowalnej karty CompactFlash??
    (...)
    > Próbowałem nawet komendę linuksową dd na cygwin,
    > dawałem 'dd if=/cygdrive/f/ of=/cygdrive/g/' i nie działa.
    > Pisze że /cygdrive/g/ is directory... i kiszka.

    dd if=/dev/nazwa_urządzenia a of= powinno wskazywać na plik do jakiego to
    chcesz zrzucać (albo nazwę urządzenia). Wszystko jest ładnie opisane w manualu
    do dd.
    Pod windows masz winhex.

    J.

    --
    XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    googletalk: jakub (at) mikusek (dot) org / gg: 3386899

  • 46. Data: 2009-07-24 17:34:17
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

  • 47. Data: 2009-07-24 17:53:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote in message

    > Kłamiesz!

    Ile masz latek, Zygmunciku?

  • 48. Data: 2009-07-24 17:59:06
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ile masz latek, Zygmunciku?

    Co to za gierka?

    Zadałeś sobie trud by sprawdzić to:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=dd.exe
    ?

    Sprawdziłeś?
    Jeśli odpowiedź jest przecząca, to powinieneś dać sobie spokój z usenetem.

    zyga

  • 49. Data: 2009-07-24 19:50:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote in message

> [...]
    >
    > Sprawdziłeś?
    > Jeśli odpowiedź jest przecząca, to powinieneś dać sobie spokój z usenetem.

    To nie jest gierka - po prostu nie lubię gdy ktoś mi zarzuca
    bezpodstawnie kłamstwo.

    A dd.exe firmy chrysocome znalazłem, dzięki - nie jest to jednak
    "natywny" program bo windows z nim nie przychodzi...

  • 50. Data: 2009-07-24 20:52:17
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > To nie jest gierka - po prostu nie lubię gdy ktoś mi zarzuca
    > bezpodstawnie kłamstwo.

    Napisałeś, że nie ma, a ja ci podałem linka

    > A dd.exe firmy chrysocome znalazłem, dzięki - nie jest to jednak

    A patrzyłeś na 1, słownie pierwszy link lub 6, słownie szósty link?

    > "natywny" program bo windows z nim nie przychodzi...

    Natywny w sensie niecygwinowy, a nie mikrosoftowy.

    zyga