  • 51. Data: 2009-07-24 21:03:01
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > A dd.exe firmy chrysocome znalazłem, dzięki - nie jest to jednak
    > "natywny" program bo windows z nim nie przychodzi...

    A czy "natywny" to "taki, który przychodzi z systemem"? Ja zawsze
    myślałem, że tak mówi się o programach, które tworzone były z myślą
    o danym systemie i przy jego wykorzystaniu. Przeciwieństwem są programy
    emulowane. Natywny nie jest Google Picasa for Linux (bo do pracy wymaga
    emulowanego środowiska wine). Natywny też nie jest też FontForge for
    Windows (bo w tym systemie działa jako emulowany z cygwin). Ale czy
    Microsoft Office nie jest natywnym programem pod Windows, bo z nim nie
    przychodzi? Wedle Pańskich kryteriów, tak. Ale mnie takie kryteria coś
    nie przekonują. Szczerze mówiąc, są do bani.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2009-07-24 21:16:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message

    > Napisałeś, że nie ma, a ja ci podałem linka

    Napisać nieprawdę, popełnić błąd a kłamać to jest zasadnicza różnica!
    Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "kłamać".

    > A patrzyłeś na 1, słownie pierwszy link lub 6, słownie szósty link?

    1 to u mnie "Bart's way to create bootable CD-Roms" a więc nie na temat.
    Do 6 nie dotarłem bo 3 linkiem był program firmy Chrysocome.

    > Natywny w sensie niecygwinowy, a nie mikrosoftowy.

    Ja inaczej to słowo rozumiem, i stąd napisałem "nieprawdę".
    Nie było to jednak kłamstwo a raczej nieporozumienie...

  • 53. Data: 2009-07-24 21:20:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > myślałem, że tak mówi się o programach, które tworzone były z myślą
    > o danym systemie i przy jego wykorzystaniu. Przeciwieństwem są

    No cóż - nie będę tu głębiej w to wchodził - dla mnie natywny to
    "wrodzony", i zasugerowałem się że chodzi o "urodzenie z windows".

> [...]
    > przychodzi? Wedle Pańskich kryteriów, tak. Ale mnie takie kryteria coś
    > nie przekonują. Szczerze mówiąc, są do bani.

    Jest jeszcze określenie "native windows application" jako przeciwieństwo
    do aplikacji typu Visual Basic albo "managed windows application"...
    Łatwo o nieporozumienie, ale nie jest to chyba aż tak ważne aby od
    razu zarzucać komuś z grubej rury kłamstwo - troszku kultury, please.

  • 54. Data: 2009-07-24 21:43:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > No cóż - nie będę tu głębiej w to wchodził - dla mnie natywny to
    > "wrodzony", i zasugerowałem się że chodzi o "urodzenie z windows".

    To by oznaczało, że większość ludzi prawie cały czas używa nienatywnych
    programów. Bo te "urodzone z windows" na wiele się chyba nie przydają.
    Szczerze mówiąc, po raz pierwszy spotykam się z takim kryterium
    natywności.

> [...]
    > Łatwo o nieporozumienie, ale nie jest to chyba aż tak ważne aby od
    > razu zarzucać komuś z grubej rury kłamstwo - troszku kultury, please.

    A gdzie ja z gruberj rury? Chciałem tylko wyjaśnić rzecz, która mnie
    zdumiała. Co do dalszych wyjaśnień, programy w rodzaju dd.exe zapewne
    łapią się znakomicie na określenie "native windows application". To
    prosty kod korzystający z elementarnych funkcji systemowych (dostęp do
    sektorów dysku), żadne tam "managed windows application" (cokolwiek by
    to nie miało znaczyć).

    --
    Jarek

  • 55. Data: 2009-07-24 21:43:50
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Napisać nieprawdę, popełnić błąd a kłamać to jest zasadnicza różnica!
    > Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "kłamać".

    Nie muszę, to nie ja skłamałem.

    > 1 to u mnie "Bart's way to create bootable CD-Roms" a więc nie na temat.
    > Do 6 nie dotarłem bo 3 linkiem był program firmy Chrysocome.

    Zadałeś sobie trud, by sprawdzić tę stronę Barta?
    Z jakiegoś powodu wylądowała w googlach!

    Cóż...

    To co, wytrzesz ten utarty nosek?

    zyga

  • 56. Data: 2009-07-24 22:07:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote in message

    > Nie muszę, to nie ja skłamałem.

    Ja też nie.
    Natomiast Ty użyłeś tego słowa oskarżając mnie bezpodstawnie.
    Albo więc nie znasz jego znaczenia albo jesteś nieuczciwy...

    > Zadałeś sobie trud, by sprawdzić tę stronę Barta?

    Nie, nie zadałem sobie trudu...

    > Z jakiegoś powodu wylądowała w googlach!

    Najprawdopodobniej używają stringu dd.exe w tekście... :-)

    > Cóż...
    >
    > To co, wytrzesz ten utarty nosek?

    Masz jakieś kompleksy, Zygmunciku? Co to za gierka?

  • 57. Data: 2009-07-24 22:09:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To by oznaczało, że większość ludzi prawie cały czas używa nienatywnych
    > programów. Bo te "urodzone z windows" na wiele się chyba nie przydają.

    A to coś jakoś przerażająco złego używać nienatywnego programu?
    Jakiś wstyd albo grzech? :-))

    > Szczerze mówiąc, po raz pierwszy spotykam się z takim kryterium
    > natywności.

    Ja się pierwszy raz spotykam również z tym waszym :-)

    I stąd to nieporozumienie, nazwane przez małego Zygmuncika kłamstwem.

    > A gdzie ja z gruberj rury?

    Mówiłem o Zygmuncie Zarzeckim. On nazwał mnie kłamcą bo
    nie znałem "natywnego" dd.exe

    :-)

  • 58. Data: 2009-07-24 22:21:56
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Ja się pierwszy raz spotykam również z tym waszym :-)
    >
    > I stąd to nieporozumienie, nazwane przez małego Zygmuncika kłamstwem.

    Spieprzaj dziadu!

    > Mówiłem o Zygmuncie Zarzeckim. On nazwał mnie kłamcą bo
    > nie znałem "natywnego" dd.exe

    Nic nie mówiłeś kmiotku, pisałeś.
    Dla ciebie PAN Zygmunt Zarzecki.

    I do tego właśnie służy google!
    BTW, czy przypadkiem nie ma natywnego dd.exe?

    *NIE MA*, gdzie masz *nie zna*?

    Trzeba umieć szukać, użytkownicy windowsonly tego nie potrafią.

    Pierwszy wynik!

    zyga

  • 59. Data: 2009-07-24 22:22:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Nie, nie zadałem sobie trudu...

    > Najprawdopodobniej używają stringu dd.exe w tekście... :-)

    Ha ha ha

    > Masz jakieś kompleksy, Zygmunciku? Co to za gierka?

    Nie mam żadnych kompleksów!
    Podtrzymuję to co napisałem wcześniej:
    Jesteś typowym niemyślącym przykładem windziarza.

    Nie dość, że dostałeś rozwiązanie na tacy, to jeszcze podskakujesz,
    pyskujesz i co gorsza, podważasz prawidłowość/sensowność rozwiązania,
    które otrzymałeś, a które jest w 100% właściwe.

    Zrób unsubscribe, nie warto takim jak ty poświęcać czas.

    Z Bogiem!

    zyga

  • 60. Data: 2009-07-24 22:41:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > A to coś jakoś przerażająco złego używać nienatywnego programu?
    > Jakiś wstyd albo grzech? :-))

    Odniosłem wrażenie, że robi to Panu jakąś różnicę. Mylę się? Ja sam
    zakładam, że z programami emulowanymi może być pewien kłopot, ale
    jeśli chodzi wyłącznie o ich autorstwo, to nie mam uprzedzeń.

    > Ja się pierwszy raz spotykam również z tym waszym :-)

    Ten zaimek w liczbie mnogiej do kogo się odnosi? A Pan jakiego używa
    przymiotnika dla określenia programów nieemulowanych?

    > I stąd to nieporozumienie, nazwane przez małego Zygmuncika kłamstwem.

    Ustalenia kto większy, proszę prowadzić beze mnie. Nie muszę być nawet
    informowany o wynikach tego dochodzenia.

    --
    Jarek