  • Data: 2009-07-23 12:20:52
    Temat: Re: Binarna kopia karty CF
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MoonWolf napisał:

    > Szczerze mówiąc nie pamiętam, u mnie od dawna wszystkie dyski są
    > widziane jako sd* (a nagrywarka DVD jest jako /dev/sr0).
    > Według tego:
    > http://kernelnewbies.org/Linux_2_6_19#head-cdcbaa9c1
    b476decdc064e0a75d23d1328b1ddce

    > (link pocięło) to nowy driver. Ja tak mam od dawna w Fedorze.

    Czego to ludzie nie są skłonni zrobić dla IDEi! Te "new drivers" są wciąż
    "experimental", mogą mieć bugi. Nowych dysków PATA już w zasadzie nie ma,
    ale ponieważ ktoś się wcześniej poświęcił, napisał sterownik, no to teraz
    trzeba wytypować "ochotników", którzy będą tego używać. Po co właściwie?
    Żeby diwajs się nazywał "po nowemu"? Żeby autorom nowych sterowników nie
    było przykro?

    Dyski serial widuję sporadycznie, istnienie drugiej wersji sterowników
    umknęło mojej uwadze. Może to i lepiej. W każdym razie normalnie
    kompilowany kernel wykrywa je tak jak drzewiej bywało, a namawiać go
    do innego zachowania prze parametry bootowania albo wyrżnięcie starych
    drajwerów nie zamierzam.

    --
    Jarek