  • 1. Data: 2012-03-06 08:30:30
    Temat: Bilety na MotoGP w Brnie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Czy ktos moglby mi powiedziec z wlasnego doswiadczenia w jaki sposob
    najlepiej zakupic bilety na MotoGP w Brnie w tym roku? Znalazlem taki
    portal biletowy:
    http://www.mygpticket.com/moto/pol/race/brno_motogp/
    listabiletowmotogp
    Ale jakos nie wyglada profesjonalnie :)
    Moze lepiej kupowac bezposrednio przez MotoGP.com? A tak z innej beczki to
    czy Waszym zdaniem warto kupowac cos wiecej niz zwykle miejsca stojace?
    Ogolnie mam metlik w glowie i chetnie bym przeczytal spostrzezenia kogos,
    kto juz mial okazje ogladac GP na zywo.

    Z gory dzieki!

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2012-03-06 11:32:51
    Temat: Re: Bilety na MotoGP w Brnie
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.03.2012 Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał/a:
    > Hej,
    > Czy ktos moglby mi powiedziec z wlasnego doswiadczenia w jaki sposob
    > najlepiej zakupic bilety na MotoGP w Brnie w tym roku?

    Ja kupowałem w kasie obok wejścia, myślę że będzie też czynna w tym roku.
    Ale to było w piątek rano, w kolejne dni były jakieś tam kolejki, ale
    niewielkie.

> [...]
    > czy Waszym zdaniem warto kupowac cos wiecej niz zwykle miejsca stojace?

    Zależy które miejsce na torze chcesz widzieć, na trawie jest fajna piknikowa
    atmosfera, można obejść tor dookoła i wybrać sobie miejsce do oglądania.

    > Ogolnie mam metlik w glowie i chetnie bym przeczytal spostrzezenia kogos,
    > kto juz mial okazje ogladac GP na zywo.

    Mniej widać niż w TV, dobrze mieć widok na któryś telebim, żeby wiedzieć co
    się na torze dzieje.
    Polecam wycieczkę na 3 dni, w piątek jest luźno i można pozwiedzać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2012-03-06 12:29:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 6 Mar 2012 11:32:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja kupowałem w kasie obok wejścia, myślę że będzie też czynna w tym roku.
    > Ale to było w piątek rano, w kolejne dni były jakieś tam kolejki, ale
    > niewielkie.

    Wydawalo mi sie, ze nie ma szans na bilety w dniu imprezy. Faktycznie to
    chyba najlepsza opcja.

    listabiletowmotogp

    > Zależy które miejsce na torze chcesz widzieć, na trawie jest fajna piknikowa
    > atmosfera, można obejść tor dookoła i wybrać sobie miejsce do oglądania.

    Tak wlasnie bym chcial zrobic. Jesli kupie bilety na trybune to bede mogl
    sie poruszac po calym obiekcie, czy bede musial siedziec w miejscu ktore
    wykupilem?>

    > Mniej widać niż w TV, dobrze mieć widok na któryś telebim, żeby wiedzieć co
    > się na torze dzieje.
    > Polecam wycieczkę na 3 dni, w piątek jest luźno i można pozwiedzać.

    Wszystkie inne rundy obejrze w TV, wiec raczej jade tam poczuc atmosfere i
    powdychac spaliny niz analizowac powtorki :) Wlasnie wariant 3 dniowy mi
    najbardziej odpowiada.

    Dzieki za odpowiedz.

  • 4. Data: 2012-03-07 10:37:43
    Od: Don Pedro <d...@i...pl>

    W dniu 2012-03-06 13:29, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 6 Mar 2012 11:32:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Wydawalo mi sie, ze nie ma szans na bilety w dniu imprezy. Faktycznie to
    > chyba najlepsza opcja.

    Kupisz bez problemu

    Ja kupowałem u Grandysów: http://www.grandysduo.pl/bilety.html

    > Tak wlasnie bym chcial zrobic. Jesli kupie bilety na trybune to bede mogl
    > sie poruszac po calym obiekcie, czy bede musial siedziec w miejscu ktore
    > wykupilem?>

    Tu masz mapę toru:
    http://www.automotodrombrno.cz/en/map

    Każdy bilet uprawnia do przebywania w konkretnych strefach. IMO
    najlepszy jest A+B+C+D+E+F+G, bo można wszędzie łazić.

    Też taki wariant polecam.

    Pozdr
    DP