    From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bilety na MotoGP w Brnie
    Date: Tue, 6 Mar 2012 12:29:42 +0000 (UTC)

    Dnia (Tue, 6 Mar 2012 11:32:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ja kupowałem w kasie obok wejścia, myślę że będzie też czynna w tym roku.
    > Ale to było w piątek rano, w kolejne dni były jakieś tam kolejki, ale
    > niewielkie.

    Wydawalo mi sie, ze nie ma szans na bilety w dniu imprezy. Faktycznie to
    chyba najlepsza opcja.

    listabiletowmotogp

    > Zależy które miejsce na torze chcesz widzieć, na trawie jest fajna piknikowa
    > atmosfera, można obejść tor dookoła i wybrać sobie miejsce do oglądania.

    Tak wlasnie bym chcial zrobic. Jesli kupie bilety na trybune to bede mogl
    sie poruszac po calym obiekcie, czy bede musial siedziec w miejscu ktore
    wykupilem?>

    > Mniej widać niż w TV, dobrze mieć widok na któryś telebim, żeby wiedzieć co
    > się na torze dzieje.
    > Polecam wycieczkę na 3 dni, w piątek jest luźno i można pozwiedzać.

    Wszystkie inne rundy obejrze w TV, wiec raczej jade tam poczuc atmosfere i
    powdychac spaliny niz analizowac powtorki :) Wlasnie wariant 3 dniowy mi
    najbardziej odpowiada.

    Dzieki za odpowiedz.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R