  • 11. Data: 2011-11-26 13:57:12
    Temat: Re: Bija mnie, ratunku !!! Kto to powiedzial? Kontynuacja czarnego dnia....
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-11-25 20:03, Ghost wrote:

    > Sugerujesz, ze ktos przejal?

    Nie, ale ja prowadził wcześniej, nikt nie traktował tego jako
    nieoficjalne (Apple nie pozwala ot tak wycierać sobie gęby
    przenayświętszym logo). Jak nabroił, to nagle okazało się, że fanpage
    jest "nieoficjalne" (-a, -y), co nie przeszkodziło im prowadzącego
    "zwolnić".

    A to oznacza, że Japkowi ściemniają - wsadzili "applefana" na swoim
    żołdzie a potem go zdjęli. Ot, polscy astroturferzy - nie wyszło im. Chlip.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 12. Data: 2011-11-26 14:21:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:57:12 +0100, TGor napisał(a):

> [...]
    >
    > A to oznacza, że Japkowi ściemniają - wsadzili "applefana" na swoim
    > żołdzie a potem go zdjęli. Ot, polscy astroturferzy - nie wyszło im. Chlip.

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4
    /s720x720/302676_325077614185895_100000509770192_138
    1154_467368449_n.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 13. Data: 2011-11-26 15:06:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "TGor" <t...@o...pyl> wrote in message news:jaojq7$k62$1@news.onet.pl...

    > Zawsze wierzysz "prasie polskojęzycznej"?

    Otóż to. O zwalnianiu to wymyślił sobie redaktorek z Chipa.

  • 14. Data: 2011-11-26 15:09:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
> [...]

    No ale tą reklamę widziałem, że muszę się zgodzić że bazuje na
    zagrywkach poniżej pasa i rzeczywiście sugeruje że Samsung
    jednak zazdrości kolejek i sprzedaży 4 milionów sztuk w 3 dni.

  • 15. Data: 2011-11-26 21:19:56
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-26 16:09, Pszemol pisze:

    > No ale tą reklamę widziałem, że muszę się zgodzić że bazuje na
    > zagrywkach poniżej pasa i rzeczywiście sugeruje że Samsung
    > jednak zazdrości kolejek i sprzedaży 4 milionów sztuk w 3 dni.

    To podrzuć linka. Też popatrzę.

  • 16. Data: 2011-11-26 22:32:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=6h5JSojJN3Y

  • 17. Data: 2011-11-28 10:09:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A to oznacza, że Japkowi ściemniają - wsadzili "applefana" na swoim
    > żołdzie a potem go zdjęli. Ot, polscy astroturferzy - nie wyszło im.

    Znaczy influencera, ktoremu nerwy puscily. Czyli jednak pszemolo.

  • 18. Data: 2011-11-28 10:13:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Otóż to. O zwalnianiu to wymyślił sobie redaktorek z Chipa.

    Ludzisz sie, ze skoro nie jestes na oficjalnej liscie plac to nie moga Cie
    zwolnic?