  • Data: 2010-08-31 08:17:14
    Temat: Re: Big Bajki
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-30 20:42:53 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
    > Ktory i dlaczego?
    > Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.

    Fsumie nie do mnie, ale może mnie z tego wontka nie wyjebiesz. Ja bym
    wziął (a byłem już 2 razy bardzo bliski) ZRX1200R (ten z oldskulową
    ofiefką). Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,
    zawias całkiem-całkiem, hample bardzo ok. Z wad - cholernie mały
    prześwit, można na krawężniku zgubić korek spustowy oleju, żadnej opcji
    na centralkę. Może i niepraktyczny, ale mnie się dalej kurewsko podoba.

    de Fresz