eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Thu, 6 May 2010 09:00:56 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273154676 32131 76.223.240.139 (6 May 2010 14:04:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 14:04:36 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277887
    [ ukryj nagłówki ]

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    > "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    > news:slrnhu119g.lvv.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    >> On 2010-05-04, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    >>
    >>>> Fizyki nie oszukasz, kilka cylindrow wiecej, kilkadziesiat kg wiecej.
    >>>
    >>> Właśnie - fizyki nie oszukasz. Te kilogramy mają znaczenie ale tylko
    >>> przy przyspieszaniu a nie majestatycznym toczeniu się, gdzie nie
    >>> zmieniasz prędkości i silnik pokonuje wyłącznie opory toczenia się
    >>> i opory aerodynamiczne... Fizyki nie znasz.
    >>
    >> Jeśli chodzi o samo toczenie się to do utrzymania 180km/h wystarcza
    >> wolnossący silnik o pojemności 1,4L i mocy 82KM ;-)
    >
    > Chetnie zobacze Veirona palacego tyle samo co 1.4 82KM podczas przepisowej
    > jazdy autostrada. W zasadzie powinien palic nawet mniej od przecietnego
    > kompakta ze wzgledu na aerodynamike.
    >
    >
    > Fizyki nie oszukasz, dwa cylindry wiecej same sie nie napedza kolego.

    Mówimy o spokojnej majestatycznej jezdzie - a nie rozpedzaniu...
    Wszystko masz juz wtedy rozpedzone :-)

    Wplyw na spalanie samego faktu ze masz wiekszy silnik przy
    toczeniu sie jest niezauwazalny. Masa liczy sie glownie przy
    rozpedzaniu i hamowaniu, nie przy toczeniu sie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: