eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy.Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Thu, 6 May 2010 13:42:04 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <hrudet$58t$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273149725 5405 194.80.173.254 (6 May 2010 12:42:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 12:42:05 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277857
    [ ukryj nagłówki ]



    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    news:slrnhu119g.lvv.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > On 2010-05-04, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    >
    >>> Fizyki nie oszukasz, kilka cylindrow wiecej, kilkadziesiat kg wiecej.
    >>
    >> Właśnie - fizyki nie oszukasz. Te kilogramy mają znaczenie ale tylko
    >> przy przyspieszaniu a nie majestatycznym toczeniu się, gdzie nie
    >> zmieniasz prędkości i silnik pokonuje wyłącznie opory toczenia się
    >> i opory aerodynamiczne... Fizyki nie znasz.
    >
    > Jeśli chodzi o samo toczenie się to do utrzymania 180km/h wystarcza
    > wolnossący silnik o pojemności 1,4L i mocy 82KM ;-)

    Chetnie zobacze Veirona palacego tyle samo co 1.4 82KM podczas przepisowej
    jazdy autostrada. W zasadzie powinien palic nawet mniej od przecietnego
    kompakta ze wzgledu na aerodynamike.


    Fizyki nie oszukasz, dwa cylindry wiecej same sie nie napedza kolego.




    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: