eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy. › Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Thu, 6 May 2010 13:40:33 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <hrudc3$4sp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hrrojh$4hb$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273149635 5017 194.80.173.254 (6 May 2010 12:40:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 12:40:35 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: radnor
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277856
    [ ukryj nagłówki ]



    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    news:hrtnog.64s.0@poczta.onet.pl...
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > news:hrrojh$4hb$1@inews.gazeta.pl...
    >> "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >> news:hrohvr.58c.0@poczta.onet.pl...
    >>
    >>> Życzę Ci abyś kiedyś miał okazję porównać auta z turbo i bez turbo
    >>> co mają podobne osiągi... Wtedy zastanów się co wolisz...
    >>
    >> Alez jak najbardziej mialem okazje przekonac sie o tym w kilku w kilku
    >> n/a z ponad 200KM.
    >>
    >>> Nie chodzi o Twój jeden samochód tylko o statystykę i możliwość
    >>> (prawdopodobieństwo) uszkodzenia tego elementu w samochodzie.
    >>> Im większe obroty tym gorzej.
    >>
    >> A wiekszy silnik to wieksze koszty swiec, rozrzadu, blablapierdupierdu.
    >> Tak argumentowac mozna bez konca, tylko jakie to ma znaczenie dla funu z
    >> jazdy?
    >
    > Świece to groszowa sprawa... głównie kosztuje robocizna.
    > Rozrząd - znowu, pasek kosztuje grosze, głównie kosztuje robocizna.
    > W aucie gdzie masz podokładane różne turbo i ograniczony dostęp
    > tymi pierdołami do silnika koszt robocizny będzie większy.

    Dlatego mowie, ze taka argumentacja nie ma sensu.



    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: