  • Data: 2010-05-02 13:49:09
    Temat: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-02 13:15, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    (...)
    > Ranisz me serce! Gdzie mieszałem z błotem? :-)

    Jesteś kolejny, który nie miesza z błotem - to żadna odmiana ;)

    > Tyż racja :-)

    Wiesz, takimi samochodami się zwyczajnie jeździ - nie tylko po
    mieście. Ja wiem, ze tutaj taka moda na 'flekowanie' wszystkiego co
    nie ma np. minimum 100 koni, nie jest klasy wyższej, nie jest nowe,
    albo cokolwiek ... Pewnie, że lepiej mieć pod maską parę koni
    więcej, ale czy to jest tak naprawdę potrzebne w takim samochodzie?
    Przecież to nawet nie kompakt - główne zastosowanie miasto, jak
    występuje potrzeba, to można tym pojechać swobodnie w trasę.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.