  • 11. Data: 2009-04-29 05:36:46
    Temat: Re: Biały kask - czy to dobry pomysł? [OT]
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 23:02:10 +0200, Kefir <k...@o...pl> wrote:

    >Elou!

    helu

    >Celna figura slowna.

    No coz, jak czleka pytaja milion razy gdzie on to pole w miescie widzi
    to trza bylo jakos gasic upierdliwcow ;)

    > Nic poza tym, chyba ze jestes za ksiestwem Galicji ;)

    Walimieto :)

    >Niemieckim smierdoli.

    Pewnie tak, podobnie jak kartofle nie ?
    Dobrze ze u nas som ziemniaki, a u Jacota grule ;)

    > Slyszales o plytkach, glazurze, kafelkach? W
    >sensie wykonczenia nie preferuje, zeby nie bylo ;)

    Glazury sie tu raczej nie stosuje, plytki owszem. Chociaz chodnikowe
    to tez sa plytki :) kafelki to kafelki, ale spotykalem sie z nimi
    tylko w kontekscie piecow kaflowych. Ale nie jestem szpecem bo nie
    dosc ze naplywowy to jeszcze mieszaniec podlasko-beskidzki ;)

    >Gdzies juz slyszalem, stad pytanie.

    Ja tez, wydaje mi sie ze wlasnie w beskidzie u rodziny :>

    >PeeS Jedziesz? Start w Piatek za tydzien.

    Dupom nie nieheblowanej (niestruganej ? ;>) desce ?
    Nie, nie jade. Chyba dopiero w lipcu sie gdzies wybiore motocyklowo,
    bo sie wlasnie dowiedzialem ze nawet Bobrowy nie wyda (kolizja
    terminow :-/).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2009-04-29 07:01:39
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <n...@s...com> wrote in message
    > helu

    Etau, elementy krajobrazu architektonicznego
    to male miki w porownaniu z tym co sie dzieje na talerzu.

    Zamawiasz zrazy a podaja ci klopsy, o niesmiertelnym
    mielonym nie wspomne, szczegolnie
    ze to sie kupy nie trzyma skoro fliza=plytka vel kafelek
    to powinien sznycel=schabowy :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 13. Data: 2009-04-29 08:10:28
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-28 18:51:57 +0200, n...@s...com said:

    > Sie mieszka we dworze to sie wychodzi na pole, u Was jest odwrotnie.

    Się mieszka "we dworze" to znaczy w drewutni, stodole czy stajni? Bo u
    nas to z domu wychodzi się na dwór (czyli obejście), widać w
    krakowskiem nieznane, tam pewnie chaty stoją na środku pola...
    ;-)

    > No bo chyba naturalne ze sie lazienki flizuje, a nie asfaltuje, nie ?

    Dżizas, co wy w tem Krakau za świństwa robicie w tych łazienkach???
    Zapamiętać - nie wpuszczać krakusów do kibla.

    > Chociaz tam u Was w stolycy to macie nawet drzewa w lazienkach ;)

    I pawie, gdzie nie spojrzeć - pawie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-04-29 08:45:27
    Od: n...@s...com

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dw%C3%B3r

    >Bo u nas to z domu wychodzi się na dwór (czyli obejście)

    Aaaa, znaczy w czworakach sie tam mieszka ;)

    >Zapamiętać - nie wpuszczać krakusów do kibla.

    To kible tez macie takie parkowe ?

    >I pawie, gdzie nie spojrzeć - pawie.

    ja pierdziu, co za dzicz!

    pozdr