  • 1. Data: 2009-04-27 19:11:04
    Temat: Biały kask - czy to dobry pomysł?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Słyszałem, że na białe kaski kierowcy samochodów reagują przypominając sobie
    o kulturze jazdy, bo wygląda im, że nadjeżdża policjant. Czy dobrym pomysłem
    jest zakup białego kasku? Czy biały jakoś szczególnie się brudzi?

    MN

  • 2. Data: 2009-04-27 22:13:30
    Temat: Re: Biały kask - czy to dobry pomysł?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 27 Kwi, 21:11, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
> [...]
    > o kulturze jazdy, bo wygląda im, że nadjeżdża policjant. Czy dobrym pomysłem
    > jest zakup białego kasku? Czy biały jakoś szczególnie się brudzi?

    brudzi się tak samo,
    jeśli chodzi o zauważanie, bardziej o kulturę w korku- jest różnica

    przez wiele lat jeździłem w białym kasku i taki też chciałem ale model
    agv.. wtedy nie było więc wziąłem czarny
    następny dla plecaka będzie biało kolorowy

  • 3. Data: 2009-04-28 06:35:51
    Od: fv <f...@c...com>

    WIADRO wrote:
    > jeśli chodzi o zauważanie, bardziej o kulturę w korku- jest różnica

    Potwierdzam te słowa, mam tak samo.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 4. Data: 2009-04-28 12:39:45
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > MN

    Kiedyś dawno temu - jakieś 19 lat tem założyłem sobie, że jeżdżę tylko w
    białym kasu i tak też robiłem. Wszystkie kaski jakie miałem były białe. Nie
    brudziły się.
    A propos wrażenia, widziałem faceta na moto w zielonej kamizelce z napisem
    POLSKA wykonanym tą samą charakterystyczną wąską czcionką co napis policja.
    Samochody grzeczniały jak nie wiem....
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-04-28 13:27:55
    Od: Nikanor <p...@g...com>

> [...]
    > o kulturze jazdy, bo wygląda im, że nadjeżdża policjant. Czy dobrym pomysłem
    > jest zakup białego kasku? Czy biały jakoś szczególnie się brudzi?

    Mam biały, srebrny, czarny i kamuflażowy (lubię kaski, i co mi
    zrobicie). Nie obserwuję różnic w zachowaniu kierowców, zajedno w
    którym jadę.

    Biały brudzi się dokładnie tak samo jak pozostałe, tylko bardziej to
    na nim widać :))

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 6. Data: 2009-04-28 13:37:18
    Temat: Re: Biały kask - czy to dobry pomysł? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!!
    "Nikanor" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Nie obserwuję różnic w zachowaniu kierowców, zajedno w
    > którym jadę.

    Mam pytanie: z jakiego regionu jestes? Zauwazylem ze w Pejsen mowi sie "z
    tyl" zamiast "z tylu" (Mystik). Krakusy wychodza "na pole", zas w lazienki
    maja "flizowane". Ciekawy jestem skad pochodzi "zajedno". Zgaduje ze
    bardziej wschodnia Polska.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-28 13:41:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    > "z tyl" zamiast "z tylu" (Mystik). Krakusy wychodza "na pole", zas w
    > lazienki maja "flizowane". Ciekawy jestem skad pochodzi "zajedno".

    wschodnia nie. bo nie znam.

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-04-28 16:51:57
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 15:37:18 +0200, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    > Krakusy wychodza "na pole",

    Sie mieszka we dworze to sie wychodzi na pole, u Was jest odwrotnie.

    > zas w lazienki maja "flizowane".

    No bo chyba naturalne ze sie lazienki flizuje, a nie asfaltuje, nie ?
    Chociaz tam u Was w stolycy to macie nawet drzewa w lazienkach ;)

    >Ciekawy jestem skad pochodzi "zajedno". Zgaduje ze
    >bardziej wschodnia Polska.

    To chyba poludniowe jest, ale juz rzadko stosowane.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-04-28 21:02:10
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    n...@s...com wrote:

    > Sie mieszka we dworze to sie wychodzi na pole, u Was jest odwrotnie.

    Celna figura slowna. Nic poza tym, chyba ze jestes za ksiestwem Galicji ;)

    > No bo chyba naturalne ze sie lazienki flizuje, a nie asfaltuje, nie ?
    > Chociaz tam u Was w stolycy to macie nawet drzewa w lazienkach ;)

    Niemieckim smierdoli. Slyszales o plytkach, glazurze, kafelkach? W
    sensie wykonczenia nie preferuje, zeby nie bylo ;)

    > To chyba poludniowe jest, ale juz rzadko stosowane.

    Gdzies juz slyszalem, stad pytanie.

    PeeS Jedziesz? Start w Piatek za tydzien.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-04-28 21:41:06
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 28 Kwi, 15:37, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Mam pytanie: z jakiego regionu jestes? Zauwazylem ze w Pejsen mowi sie
    > "z tyl" zamiast "z tylu" (Mystik). Krakusy wychodza "na pole", zas w
    > lazienki maja "flizowane". Ciekawy jestem skad pochodzi "zajedno".

    To chyba nie jest regionalizm, tylko raczej Bareizm, albo
    Mniemanologizm Stosowany, podobnie jak "to by było na tyle" J.T.
    Stanisławskiego. Już nie pamiętam gdzie kupiłem, ale trzyma się
    uparcie.

    --
    Nikanor