  • 1. Data: 2010-05-21 13:49:01
    Temat: [PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    jest sobie autko, o tak mi sie kliknelo w otomoto:
    http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13269057

    oczywiscie BEZWYPADKOWE :) napisalem wiec do tego pana maila:

    > "Jak to bezwypadkowy? Raczysz pan zartowac?!"

    Pan odpisal:

    > "tak proszę Pana wcześniej auto było bezwypadkowe."

    ROTFL^2 :)

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 2. Data: 2010-05-21 13:57:15
    Temat: Re: [PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Jimiasty pisze:
    > jest sobie autko, o tak mi sie kliknelo w otomoto:
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13269057

    > Pan odpisal:

    > ROTFL^2 :)

    No, jak wyjeżdżały z fabryki to wszystkie były bezwypadkowe. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 3. Data: 2010-05-21 14:09:34
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Mumin" <m...@T...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jimiasty pisze:

    > No, jak wyjeżdżały z fabryki to wszystkie były bezwypadkowe. :)

    Niekoniecznie. Tam tez czasem szpachlą machają bo coś gdzies stukneło. No bo
    kto sprawdza czy było szpachlowane w salonie ? A potem to ....

  • 4. Data: 2010-05-21 15:28:24
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > "Jak to bezwypadkowy? Raczysz pan zartowac?!"
    > Pan odpisal:
    > "tak proszę Pana wcześniej auto było bezwypadkowe."

    no ja nie wiem o co Ci chodzi,
    przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

    brat

  • 5. Data: 2010-05-21 15:38:52
    Temat: Re: Bezwypadkowe :)
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    On 21 Maj, 15:28, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

    > no ja nie wiem o co Ci chodzi,
    > przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

    no wlasnie bylem ciekawy co sprzedajacy odpisze i myslalem ze rzuci
    wlasnie tym tekstem, ale jak widac popisal sie bujniejsza fantazja :)

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 6. Data: 2010-05-21 15:57:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-21 13:49, Jimiasty pisze:
    > jest sobie autko, o tak mi sie kliknelo w otomoto:
    > http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13269057

    > Pan odpisal:

    > ROTFL^2 :)

    No i ma to bardzo duże znaczenie czy wcześniej był uderzony, czy
    bezwypadkowy. Nie wiem w czym taki rotfl ?

  • 7. Data: 2010-05-21 15:58:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-21 14:09, mz pisze:

    > Niekoniecznie. Tam tez czasem szpachlą machają bo coś gdzies stukneło. No bo
    > kto sprawdza czy było szpachlowane w salonie ? A potem to ....

    Nie słyszałem aby w salonie szpachlowali... Lakierowane wyjeżdżają, to
    jest standard. Ale szpachlowane? Chyba raczysz sobie Pan żartować!

  • 8. Data: 2010-05-21 16:17:46
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > Nie słyszałem aby w salonie szpachlowali... Lakierowane wyjeżdżają, to
    > jest standard. Ale szpachlowane? Chyba raczysz sobie Pan żartować!

    A w Szkocji Pan bywal? ;>

    --
    pozdr

  • 9. Data: 2010-05-21 16:20:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > No i ma to bardzo duże znaczenie czy wcześniej był uderzony, czy
    > bezwypadkowy. Nie wiem w czym taki rotfl ?

    Skoro nie wiesz, chetnie sprzedam ci rasowego kota. Co prawda zasmierdnal
    juz troche, ale wczesniej byl calkowicie zywy!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-05-21 21:35:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *bratPit[pr]* napisał(-a):

    > no ja nie wiem o co Ci chodzi,
    > przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

    Pasażer z butów wyskoczył :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675