  • Data: 2013-04-05 17:07:39
    Temat: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.04.2013 16:45, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Zdaje się że nie, choć głowy za to nie dam.

    Nie mogę teraz na szybko znaleźć, ale to wyglądało tak:
    dodaj entropię z niezaincjalizowanego bufora B
    wsadź entropię z /dev/random do B
    przekształć dane w B
    dodaj entropię z przekształconego B

    Na pierwszym krzyczał walgrind więc gość zapytał, czy może usunąć na co
    usłyszał, ze tak. A potem usunął oba dodania zawartości B - i
    niezainicjalizowanego i tego po przekształceniach.

    Michoo