  • Data: 2012-11-02 11:18:48
    Temat: Re: Bezsensowny Znicz
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 10:47, Marcin N pisze:
> [...]
    peluje-do-uzytkownikow-drog-my-apelujemy-do-policja,
    nId,645578

    > Co najmniej tak samo bezsensowne jest pędzenie tego dnia na cmentarze.
    > Ludzie potrafią pół Polski przejechać, żeby na koniec stanąć w korku
    > przy cmentarzu. W imię czego? Zmarłym to zupełnie bez różnicy.

    Na mszę panie, na mszę ;) Dlatego jak słyszałem korki były o 11-12 a o
    14 ja już przyjechałem było zupełnie spokojnie i bez problemów :P a
    zaparkowałem 30m od bramy cmentarza. Kolejne odwiedziłem po tej godzinie
    aż do 20. Mniej ludzi, spokojniej. Powrót do domu też raczej OK chociaż
    padało i niektórzy pomimo temp +6 jechali jak by była gołoledź.

    Tak samo było z myciem samochodów w środę po deszczach/śniegach chciałem
    zmyć sól z samochodu ale kolejki były po 200m do myjni. Stwierdziłem że
    sobie daruje, dziś pojadę i pewnie nie będzie nikogo...nooo ale do
    rodziny nie pojechałem czystym umytym samochodem , na pewno to będzie
    minus i skaza na moim wizerunku... ;)

    Rafał