  • Data: 2010-01-04 17:24:41
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet w Krakowie
    Od: dzk3 <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    On 4 Sty, 16:14, ks <s...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam sie nad wykupieniem bezprzewodowego internetu u ktoregos z
    > operatorow komorkowych - Erze, Playu czy innym Orange'u.....

    Nie wiem jak Era i Orange, ale Play oferuje internet w technologii
    UMTS i wyższych, a co za tym idzie mają dość ograniczony zasięg.
    Jeżeli twój modem na to pozwoli, to w Plusie możesz jeszcze skorzystać
    z EDGE i GPRS, co oznacza że masz internet w zasadzie wszędzie tam,
    gdzie zasięg telefoniczny. Dla EDGE transfer w granicach 100 - 200 kb/
    s, GPRS to 30 - 40 kb/s.
    Tu: http://mapa.szukacz.pl/ masz opcję pokazywania stacji bazowych GSM/
    UMTS.