  • 21. Data: 2014-02-25 12:23:04
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: DanW <m...@g...pl>

    > Zerknij czy nie masz jakiegoś telefonu który może robić za router.
    >
    > Zdrówko

    Niestety, mój telefon też nie współpracuje z aero2

  • 22. Data: 2014-02-25 12:28:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2014 11:40:43 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością. Jakoś bez problemu
    > siedzi od półtora roku karta Aero2 w iPad-zie i nie widzę problemów.

    Takich też nie:
    http://jdtech.pl/2014/02/aero2-problemy-z-polaczenie
    m-znowu-brakuje-adresow-ip.html#more-3290

    Ja niestety od jakiegoś czasu potwierdzam...

    > Problem jest zwykle z tym że użytkownicy oczekują że będzie to
    > działało z taka prędkością jak pakiety komercyjne. Jeśli zaakceptuje
    > się że to jest 0,5Mbps to po prostu działa.

    Ja nie z tych, dla których internet = youtube w HD ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2014-02-25 13:27:43
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-24 20:38, dizel pisze:

    > To napisz tak z ciekawości co daje i za ile?
    >
    > Pozdrawiam

    Zwłaszcza ta oferta jest bezkonkurencyjna - 100zł= 15GB na transfer i
    4ro miesięczna ważność konta. Idealne dla kogoś kto w necie nie gra
    online i nie ogląda filmów. Poza tym w ramach tych 100zł można poświęcić
    10 złociszy i aktywować nocny transfer* przez miesiąc gdyby była
    potrzeba ściągnięcia bądź wysłania jakichś większych treści w necie.

    * Nocny transfer= 50GB.

  • 24. Data: 2014-02-25 13:28:29
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-24 21:03, masti pisze:

    > a mają coś nowego? bo do tej pory to play miał 15G/125zł

    I pomyśleć że Plus kiedyś miał gorzszą ofertę od tej powyższej Play.

    Tak - w Play nic sie nie zmieniło, nadal 15GB za 125zł na 3 miesiące.
    Plus oczywiście ograniczenie prędkości do 1 Mb/s, które nadal funkcjonuje.

  • 25. Data: 2014-02-25 13:45:42
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-25, o godz. 11:28:55
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > Takich też nie:
    > http://jdtech.pl/2014/02/aero2-problemy-z-polaczenie
    m-znowu-brakuje-adresow-ip.html#more-3290

    > Ja niestety od jakiegoś czasu potwierdzam...

    Jeśli Aero traktuje się jako stały i jedyny dostęp do inetrentu24/7/365
    to jest to problem. Co więcej jest to problem powodowany także takim
    użytkowaniem - czyli sesja wisi czy jest potrzeba czy też nie.

    > Ja nie z tych, dla których internet = youtube w HD ;-)

    Mnie brakuje ofert np. 0,25Mbps. Bo nie potrzebna mi
    10-20-5-100-pierdyliard Mbps w sytuacji gdy głownie pracuję zdalnie na
    terminalu znakowym. I nie ma nic dla mnie. :-(

    Zdrówko

  • 26. Data: 2014-02-25 14:02:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Feb 2014 13:45:42 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    m-znowu-brakuje-adresow-ip.html#more-3290

    > Jeśli Aero traktuje się jako stały i jedyny dostęp do inetrentu24/7/365
    > to jest to problem.

    Jest problem z ,,dobiciem'' się do opera w godzinach szczytu.
    Od sposobu uzytkowania zalezy jak bardzo upierdliwy, ale problem *jest*.

  • 27. Data: 2014-02-25 15:25:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
> [...]

    >to jest to problem. Co więcej jest to problem powodowany także takim
    >użytkowaniem - czyli sesja wisi czy jest potrzeba czy też nie.

    Ale w warunkach BDI Aero2 ma zapisane ze nie moze stosowac ograniczen,
    innych niz predkosc i rozlączanie po godzine, ktorych nie stosuje w
    wersji platnej.

    No chyba ze wersja platna tez ma ograniczona pule IP, ktora jednak nie
    jest przekraczana :-)

    Tez dla ludzi, a tablety coraz lepsze :-)

    >Mnie brakuje ofert np. 0,25Mbps. Bo nie potrzebna mi
    >10-20-5-100-pierdyliard Mbps w sytuacji gdy głownie pracuję zdalnie
    >na
    >terminalu znakowym. I nie ma nic dla mnie. :-(

    Ale po co ci az 0.25Mbs do znakow ? :-)

    Poza tym nie rozumiem - oferta moze i szybsza, ale szybkosc nie
    przeszkadza.
    A ze transmitujesz wolno, to i maly pakiet ilosciowy wystarczy, a
    takie oferty sa :-)

    J.

  • 28. Data: 2014-02-25 16:45:28
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-25 13:27, Trybun pisze:

> [...]
    > 10 złociszy i aktywować nocny transfer* przez miesiąc gdyby była
    > potrzeba ściągnięcia bądź wysłania jakichś większych treści w necie.

    PLAY ma 5 GB za 19,99 zł za m-c przy umowie na czas nieokreślony -
    wychodzi taniej niż w PLUSie.

  • 29. Data: 2014-02-25 17:10:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 25 Feb 2014 16:45:28 +0100 osobnik zwany DanW napisał:

    > PLAY ma 5 GB za 19,99 zł za m-c przy umowie na czas nieokreślony -
    > wychodzi taniej niż w PLUSie.

    tyle to ja potrzebuję w telefonie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2014-02-25 17:40:28
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-25 16:45, DanW pisze:

    > PLAY ma 5 GB za 19,99 zł za m-c przy umowie na czas nieokreślony -
    > wychodzi taniej niż w PLUSie.

    Tak, ale mówimy o ofercie "Na Karę" a w niej Plus bije Play o kilka
    długości. I co dziwne - o ile dawniej Play przodował w atrakcyjnosci
    ofert na kartę, tak teraz od dłuższego czasu ma oferty najmniej
    korzystne dla klienta. Pewnie to efekt zatrudniania "gwiazdek" do
    reklamy firmy, inni obniżają ceny a Play zatrudnia kosztownych naganiaczy.