eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBezproblemowy dieselRe: Bezproblemowy diesel
  • Data: 2015-10-12 15:00:44
    Temat: Re: Bezproblemowy diesel
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-10-09 o 18:29, ToMasz pisze:
    >
    >> Ja piszę o aucie z silnikiem 2.0 hdi (taki był w wątku) - to jest bdb
    >> dopracowana konstrukcja. Praktycznie bez wad.
    > a ja konkretnie pytam o silnik RHY. Dlaczego? bo w silniku bez wad,
    > będzie trzeba wymienić dwumasę turbo typu "Variable".... A wtedy auto
    > będzie miało 14 lat i będzie kosztować tyle samo co kwota do zapłaty w
    > serwisie. To właśnie spotkało agilę mojej mamy. co z tego że auto jest
    > fajne i bezawaryjne, jak normalny element eksploatacyjny kosztuje 2
    > tysiaki? Dlatego chętnie kupię teraz albo za parę lat, najmłodsze auto z
    > silnikiem hdi 2 litry 90 koni. Pytam jakie najmłodsze...
    >
    > ToMasz
    >
    > PS chyba ze do peugeota 307/308 jest dostępna modyfikacja wywalająca
    > fap, dfp czy co tam trzeba i zamiast dwumasy da się zamontować
    > standardowe koło zamachowe.

    Tak FAP'a wywalisz bez najmniejszego problemu...
    Natomiast co do dwumasy to z tego co pamiętam nie ma zamiennika
    jednomasowego. Ale przy odpowiednim traktowaniu dwumasy prędzej
    sprzedasz auto niż wymienisz dwumas.
    A silnik RHY to do 2005 jeszcze stosunkowo łatwo znaleźć. Powyżej to
    niestety szukanie igły w stogu siana.
    Sam miałem 2 auta z RHY (P206 i P307SW). Super silnik z serii pancernej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: