  • Data: 2015-10-08 19:33:02
    Temat: Re: Bezproblemowy diesel
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to jest bardzo dobre auto z bardzo dobrym silnikiem diesla...
    > Miałem 307SW 2,0HDI przez 3 lata i nie powiem złego słowa. Żałuję, że
    > przesiadłem się na Zafirę B 1,9CDTI... Następne auto jakie będzie to
    > albo Cytryna C4GP 2,0HDI albo Peugeot 5008 2,0HDI

    Ja nie potrzebuje aż tak dużego auta, może kiedyś.
    Te silniki są spotykane jeszcze w jakiś mniejszych modelach?
    Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy.
    Kiedyś opiekowałem się flotą 20 renówek.
    Wszystko było dobrze dopóki były na gwarancji.
    Jak się skończyła to ja pi....e
    Co tydzień jakieś auto w serwisie
    zwłaszcza w zimie
    zwłaszcza elektryka.
    Jak powiedział gość w serwisie auta dobrze skonfigurowane :)