  • Data: 2011-09-26 22:09:47
    Temat: Re: Bezpośrednia emisja CW ;) za pomocą uC
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2011 22:10, Sebastian Biały pisze:

    > Czy 2.4G z takiego byle czego przenika przez ściany?

    Są też na 800-coś i 433MHz, więc raczej dadzą radę ;)... Może lepsze
    parametry będą miały moduły "jednokierunkowe", ja niestety ich jeszcze
    nie używałem, więc Ci nie powiem które przejdą przez ściany, ale któreś
    na pewno.
    W pracy testowaliśmy ZigBee (2,4GHz) i przechodziło przez ściany nawet...

    Konop