eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaBezpieczniki w TVRe: Bezpieczniki w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
    sreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
    xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 2 Mar 2022 16:09:11 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.1
    Subject: Re: Bezpieczniki w TV
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <sva986$1gt7$1@gioia.aioe.org> <svcm31$126v$1@gioia.aioe.org>
    <svib4j$abk$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <621cb742$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <621d54a5$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <621e0be1$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <621ea072$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>
    In-Reply-To: <621ea072$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <621f8895$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.220.112.53
    X-Trace: 1646233749 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 464 83.220.112.53:55526
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2248
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770373
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.03.2022 o 23:38, Mirek pisze:
    > On 01.03.2022 13:04, Adam Górski wrote:
    >
    >> Uprzedzam że naprawa zajmie mi X czasu i może się nie udać.
    >
    > Dlaczego klient ma ponosić ryzyko niekompetencji albo lenistwa serwisanta?
    > Na szczęście nie wszyscy tak robią - czasem mamy wybór.
    >
    >
    >
    >> Czy idąc prywatnie do lekarza płacisz za wizytę czy za "wyleczenie" ?
    >
    > Za diagnozę.
    > Lekarze w większości nie mają honoru, więc to nie jest dobry przykład.
    >

    To jest świetny przykład.
    Idziesz z telewizorem do serwisu. Serwisant , dokładnie tak samo jak
    lekarz, popatrzy i wyda diagnozę. Bez otwierania.

    Naprawa jest bardziej jak operacja.

    Nie mają honoru bo nie chcą leczyć za darmo ?
    Elektronicy też nie powinni.

    Idź popracuj za darmo albo w zamian za zadowolenie klienta w dowolnym
    zawodzie. Odprowadź podatki , zus , utrzymaj lokal , pracowników ,
    brutto brutto.

    Albo interes się bilansuje albo znikasz.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: