  • Data: 2010-03-11 12:14:10
    Temat: Re: Bezpieczniki BMW F650GS
    Od: Marek T <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 07:20, trex <m...@g...com> wrote:

    > Wielkie dzieki za pomoc, teraz przynajmniej wiem od czego zaczac ...
    > Co to za serwisowka? Mozna ja gdzies kupic/dostac/sciagnac?

    Moja serwisowka to Maintenance Instructions. Dostalem ja razem z
    motocyklem.
    Tu masz schemat instalacji elektrycznej z Haynesa
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/ISlMG9IpSN4AAi9
    aDMfHbA?feat=directlink
    Haynes ogolnie sugeruje, zeby obejrzec przewody i zlacza. Zwrocic
    uwage na izolacje kabli, czy nie ma przetarc. Gniazda i zlacza powinny
    byc czyste, bez sladow wilgoci i korozji.
    Marek T - chory na motory