  • Data: 2010-07-27 09:48:59
    Temat: Re: Bezpieczeästwo motocykla
    Od: a...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

    @pyton

    Stawialem w roznych miejscach, jedyne co to do skuta jeszcze dosiadal
    mi sie jakis kolo jak o 2 w nocy zatrzymalem sie pod Białym Domem żeby
    pójść do bankomatu.

    Jacek Czerwinski <...@...z.pl> writes:

    > Na zjazd na luzie masz (teoretycznie) blokade np. na tarcze hamulcowa.
    > Gosc sobie nie pojedzie na luzie, ale na 99% wypieprzy maszyne.

    Wygnie przy tym tarcze hamulcową, generalnie blokady na tarczę to słab
    y pomysł, ja zapinam u-lockiem przednie koło albo tylną zębatkę o
    wahacz.

    > Oczywiscie mowa o amatorach, profesjonalista jak bedzie chcial motor,
    > to go bedzie mial.

    Niestety. I rozmaite dozorowane parkingi niewiele pomagają.

    A.
    --
    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm