  • 11. Data: 2014-06-17 00:05:13
    Temat: Re: Beznadziejna kontrola jakości w GM/Chevrolecie i u jego kooperantow
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ajgul" <p...@k...uz> wrote in message
    news:lnnh4r$p8v$1@speranza.aioe.org...

    > żona ma laceciaka i też, raz się włącza, raz nie...
    > podejrzewam że pewnie ta sama historia.

    No właśnie tak jest u niego na tym panelu ze szrotu...
    Na ustawieniu 1, 2 dmuchawy czasem działa czasem nie -
    trzeba pokrętło dopychać... Oprócz mocno-prądowych styków
    do rezystora dmuchawy jest na tym samym pokrętle styk
    małej mocy, takie dwa miedziane wąsy zamykające obwód
    kompresora pod warunkiem że pokrętło dmuchawy jest
    w innym położeniu niż "0", czyli jak włączona dmuchawa
    to zezwala na klimę, jak włączysz klimę a dmuchawa na "0"
    to wyłącza kompresor - i te dwa miedziane wąsy muszą w tym
    panelu ze szrotu nie kontaktować lub grafit na płytce po którym
    te wąsy miedziane jeżdzą się już starł i nie kontaktuje.

    W tym panelu oryginalnym co naprawiałem po prostu nie działał
    i kropka - no ale 4 z 16 pinów odczepione to rzadko
    który scalak wytrzyma takie traktowanie ;-)

  • 12. Data: 2014-06-17 00:08:36
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Człowieku, co ty znowu pier... Nie ma znaczenia gdzie jest robione. Chodzi
    > o kontrole jakosci, nadzor !!!

    W Korei jest ten nadzór pewnie lepszy niż w Chinach...
    Nadzór również kosztuje... Kontrola jakości i braki też...

    A.

  • 13. Data: 2014-06-19 11:29:09
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-16 23:18, Czesław Wiśniak pisze:

    > Człowieku, co ty znowu pier... Nie ma znaczenia gdzie jest robione.
    > Chodzi o kontrole jakosci, nadzor !!!

    Czesiek ty się uspokój. Jak produkcja w Chinach to przecież dobry biały
    inżynier z doświadczeniem musi kosztować, dużo kosztować. Tnie się koszty.