  • 1. Data: 2023-08-16 14:56:32
    Temat: Re: Bezksiężycowe pływy...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 sie 2023 o 18:54, Eneuel pisze:

    https://youtu.be/KdX3Siz0C6g <-- 3 minuty niemal bez pływania Osmandem
    https://youtu.be/A84tv6hXiOk <-- pływanie na Krętej stylem ;) różnym
    https://youtu.be/Aqgq6ALv9wI <-'

    Tymi pornusami zaprzeczam pływaniu na otwartej przestrzeni podczas
    postoju?... Się znaczy -- położu Redmi Note 9 pro... Trybun może
    dać swoje własne ślady...

    Owmand w ustawkach miał zapis:
    - bez metrycznego limitu
    - co 1 sekundę
    - DOPna dokładność 50 metrów
    i na politechnicznej łące, i na kuchennym parapecie Krętej drogi do celu...

    Zwracam uwagę na zżeranie akumulatora podczas śladowania. :)
    (zwłaszcza na łące -- w pełnym słoneczku)

    Zegarkowe śladowanie (śledzenie?) niemal nie zżera zegarkowego
    akumulatora... Diabli wiedzą, skąd taka żerna dysproporcyja...
    Ogólnie RN9p nie rozładowuje się szybko -- o ile nie śladuje
    i nie ciągnie via LTE... Rzecz jasna na łące ciągnie via LTE,
    ale czasami w mieszkaniach też via LTE -- Jutuba bezproblemowo
    pełza w obu mieszkaniach (także na 1080p) ale bankowe apki nie
    radzą sobie ze stabilnością ;) łącza, przy czym na Krętej (za
    hybrydami) jest zwykle *nieco* gorzej niż (przed balkonowymi
    hybrydami) na Pogodnej...

    MaJstrowi i Bluzgowi raczej ;) nie będę odpowiadać.
    [mogą szukać kogoś odpowiedniejszego niż ja?]

    -=-

    Wracając do zwierzęcej mechaniki -- Asus Max ma pęknięcie
    GG4 w kształcie tyldy długie na niemal 4mm w prostej linii
    poza ekranem, na ciemnym tle, ledwo widoczne, niedaleko
    rogu [obfitości?] ukazującego niezłe ;) rąbnięcie...

    Ekran drapany ostrzem kuchennego noża ukazuje ślady drapania
    znikające po przetarciu palcem... GG4 na oko (także uzbrojone
    w niezłą lupkę) wygląda jak tani plastyk. :)

    Asus Max nie był obciążany ani etujami/kejsami, ani foliami
    czy ochronnymi taflami szklanymi... W ostrym świetle słonecznym
    można zobaczyć bardzo drobne ryski... (ja widzę -- inni niekoniecznie)

    RN9p jest oklejony folią i dźwiga solidny kejs...

    -=-
    pulsoksymetr zegarek
    tętno 76 76
    saturacja 95% 87% zaczynał od 91%

    tętno 68 63
    saturacja 95% 94%

    tętno 65 68
    saturacja 95%-97% nie zmierzył

    Dziś tętno zmienia się szybko -- to ponoć dobry znak.

    tętno 65 65
    saturacja 96% 99%

    To wyniki monitoringu tętna -- nie na żądanie, lecz uzyskiwane co minutę.

    Wg mnie saturacja jest tak sobie mierzona; z pomiarami tętna -- OK.

    -=-

    Ponoć opaska Xiaomi Smart Band 8 Pro ma kosztować w Chinach 225 złych
    i dobrze monitorować saturację a (co chyba najważniejsze) zezwalać na
    wynoszenie się ponad plebs ;) płacący telefonami w BiedaRonkach...

    https://www.gsmmaniak.pl/1431699/xiaomi-smart-band-8
    -pro-cena-premiera

    -=-

    teraz tętno na żądanie:

    tętno 68 66
    saturacja 96% nie zmierzył
    pulsoksymetr zegarek

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 2. Data: 2023-08-17 15:02:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Aug 2023 14:56:32 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >
    > Zegarkowe śladowanie (śledzenie?) niemal nie zżera zegarkowego
    > akumulatora... Diabli wiedzą, skąd taka żerna dysproporcyja...

    Zainstaluj sobie Trekbuddy, niestety, nie ma juz w sklepie, trzeba
    sciągac apk z innych serwerow.

    Program jest dosc oszczedny, z internetem sie nie łaczy, ekran moze
    byc wygaszony.

    J.

  • 3. Data: 2023-08-17 16:52:56
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 sie 2023 o 15:02, J.F pisze:

    > Zainstaluj sobie Trekbuddy, niestety, nie ma juz w sklepie,
    > trzeba sciągac apk z innych serwerow.

    Nie gryzie? -- nie ma robaków itp.?
    Mam coraz więcej apek spoza sklepu...

    > Program jest dosc oszczedny, z internetem sie nie łaczy,

    Każdy program można odciąć od netu.

    > ekran moze byc wygaszony.

    Też każdy program tak potrafi.

    -=-

    Na razie zintensyfikowałem energożerność RN9p stosownym trybem.
    (w bezczynności nadal płaska ;) charakterystyka energetycznego poziomu)

    Kolejny raz zaktualizowałem MiUi -- do 14.05.0
    GP do 01 lipca br. a bezpieczniki do 01 czerwca br.

    -=-

    Spadł ?kolejny? gad --
    https://liveuamap.com/pl/2023/17-august-ka52-shot-do
    wn-in-the-robotyne-axis

    Wkrótce zabraknie Aligatorów -- wymierający gatunek... Ponoć przed tą
    wojną były tylko 123 osobniki a rozrodczość została zastopowana, choć
    nory tych gadów znajdują się na wschodnich rubieżach/krańcach FR...

    -=-

    https://youtu.be/PpyCocfeTHI?t=710 <-- elektroniczny rubel [czas na
    takąż złotówkę?]

    -=-

    Saturacja -- tylko lewy nadgarstek, zaciśnięty pasek, płasko, nieruchomo...

    pulsoksymetr RRmmdd
    P94% Z92% 2308162249
    zegarek HHmm
    P96% Z96% 2308162252
    P95% Z95% 2308162252
    P95% Z95% 2308162255

    Jak nie wierzyć zegarkowi?!
    Zero różnicy ZA KAŻDYM razem!!!
    Ale takie cuda są rzadkością...

    To fajny pulsoksymetr -- z HRV i PI.
    Ma przycisk, ale włącza się po włożeniu na palec bez przyciskania
    tegoż przycisku. Łączy się ze smartfonem via BT. (już zapomniałem,
    co mam uczynić w celu połączenia...)

    Chyba nawet miał własne etui -- do innych dokupiłem za parę plnow.
    (etuje ;) przybyły na gwiazdkę -- chyba 2020 roku)

    P95% Z99% 2308171449 wcześniej trzykroć nie zmierzył
    P94% Z97% 2308171453
    P94% Z97% 2308171455
    P94% Z97% 2308171456
    P96% Z97% 2308171602 wcześniej dwakroć nie zmierzył
    P96% Z98% 2308171604

    Tu pulsoksymetr sprzed 10 lat -- bohater filmu odrzuconego przez
    Apelacyjny Sąd w Białymstoku. [musi co sąd nie lubi pornografii]
    Na tamtych ujęciach miałem niską satu_rację i wysokie tętno.

    Do mierzenia tętna wystarczy zegarek? -- owszem. ;)
    Najlepiej mierzyć na nadgarstku? -- czemu nie... ;)
    Wiemy to od dziesiątek lat. ;)

    Teraz biorę betablocker i tętno przy kompie sięgnęło 112 -- może
    chce zadzwonić na alarmowy? ;) Ogólnie na luzie mam od 60 do 70,
    akurat teraz 65... Wynik 112 jest najwyraźniej jakowymś artefaktem...

    -=-

    Wczoraj na plaży włuszne słuchawki (najpierw lewa) traciły łączność
    ze smartfonem, gdy ten trzymałem w (prawej) kieszeni spodni, leżąc
    na trawie... Ponoć słuchawki były wówczas naładowane w 100%. W całym
    mieszkaniu te słuchawki nie tracą łączności -- mimo ścian i innych
    przeszkód... Na plaży traciły... Gdy zechcę skorzystać z gwarancji
    zapewne też nie stracą...

    Czy to nie jest złośliwość?

    Tu (w traceniu łączności) może tkwić gadawczy problem -- słyszę
    mego rozmówcę, gdy ów mnie nie słyszy...

    Po ostrym maltretowaniu w zegarku zostało wczoraj 73% akumulatora.

    -=-

    Wracając do GNSS -- wczoraj zegareczek zanotował zebrzasty ślad, tj.
    naprzemiennie kreski i przerwy... Jak przerywany pas na jezdni...

    Usiłuję nawiązać zegarną pogawędkę z kobietą o imieniu
    Alexa[ndra?] -- bezskutecznie...

    -=-

    Co to jest:

    NR, EvDo, TDSCDMA, LTE, GSM, WCDMA <-- trzy ostatnie to znany kontekst
    Czym jest (PRL) -- telefon chiński, więc może ciągoty do ZSRR?...

    Mój procek (SD720G) raczej ;) nie obsługuje 5G.

    -=-

    Robotyne i Urożajne najwyraźniej drożne. :)

    Wlokąc się na wschód -- kolejny gad?...
    https://liveuamap.com/pl/2023/17-august-ukrainian-ai
    r-defense-forces-shot-down-ka52-helicopter

    Bachmut i Kupiańsk -- nadal bez dużych zmian...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2023-08-17 16:53:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>