eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBezczelność PLAY! › Re: Bezczelność PLAY!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: K <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bezczelność PLAY!
    Date: Fri, 10 May 2013 07:59:42 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <kmi2cn$2kc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <518c1708$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: lannetplv6-2-pt.tunnel.tserv28.waw1.ipv6.he.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1368165591 2700 2001:470:70:2d3::2 (10 May 2013
    05:59:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 May 2013 05:59:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <518c1708$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045377
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09-05-2013 23:37, p47 pisze:
    > Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
    > a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
    > zapamiętania numer.
    > Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
    > darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
    > umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
    > zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
    > Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
    > które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
    > na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy
    > zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
    > W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
    > jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
    > instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
    > sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
    > Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
    > pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
    > ma możliwości przywrócenia numeru.
    > Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia
    > numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
    > nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
    > Play.
    > Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
    > drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?

    uke i/lub rpk, bo z tymi baranami bedziesz sie pol roku przepychal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.05.13 09:17 AT
  • 10.05.13 16:14 ToMasz
  • 10.05.13 16:56 p47

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: