-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: K <...@...c>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Bezczelność PLAY!
Date: Fri, 10 May 2013 07:59:42 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 27
Message-ID: <kmi2cn$2kc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <518c1708$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: lannetplv6-2-pt.tunnel.tserv28.waw1.ipv6.he.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1368165591 2700 2001:470:70:2d3::2 (10 May 2013
05:59:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 May 2013 05:59:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <518c1708$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045377
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09-05-2013 23:37, p47 pisze:
> Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
> a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
> zapamiętania numer.
> Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
> darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
> umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
> zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
> Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
> które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
> na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy
> zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
> W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
> jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
> instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
> sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
> Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
> pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
> ma możliwości przywrócenia numeru.
> Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia
> numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
> nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
> Play.
> Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
> drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?
uke i/lub rpk, bo z tymi baranami bedziesz sie pol roku przepychal.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- Modem LTE typu pendrive z agregacją pasm
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem