  • Data: 2014-04-07 22:18:20
    Temat: Re: Bez telefonu - gdzie
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Apr 2014 22:12:43 +0200, "Zdzichu Pi" <p...@c...com>
    wrote:

    >na karte w play masz za 30 zl bez limitu, dokladniej jesli przekroczysz te
    >29 zl licznik sie zatrzymuje i reszta do konca miesiaca gratis, jesli
    >miesiac np. nie dzownisz nic nie placisz :)
    >czyli totalnie bez zobowiazan ;) i gdzie tu korzysc z abonamentu ?

    No w sumie zapomniałem całkiem o mini maxie:)
    29zł rozmowy
    9zł smsy
    net 500MB/9zł albo 1,5GB za 20zł
    cały czas rozmowy i smsy w play za darmo
    Największa zaleta to to że korzystając z promocji jednodniowych które
    są raz w miesiącu przynajmniej w play obniżamy koszty dzwonienia więc
    no limit na rozmowy nie kosztuje 29zł a trochę mniej.