  • 11. Data: 2013-10-18 00:04:15
    Temat: Re: Betroska?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Niby tak... ale to robotnik-pipa, skoro dajmy na to, za 5 zyla opyla metr
    > kabla na złomie, zamiast "na lewo" położyć ten kabel u kogoś za 50 zyla metr
    > :)) Chce mieć na flachę? To niech "uczciwie" kombinuje, zamiast iść na
    > łatwiznę, bo tak zamiast na dobrą gorzałę, to styknie mu najwyżej na jakieś
    > sikane piwo... :P

    Może nie umiał położyć? Mógł glazurnik czy inny parkieciarz zajunać kabel
    elektrykowi w czasie kompleksowego remontu. Nie masz dziś prawdziwej
    uczciwości ani solidarności w rzemiośle.

    Jarek

    --
    Proletariusze wszystkich krajów łączcie się.

  • 12. Data: 2013-10-18 00:45:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2013 00:04:15 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

> [...]
    >

    > Jarek
    >

    > --
    >
    > Proletariusze wszystkich krajów łączcie się.

    Jakoś nie pamiętam aby kiedykolwiek tutaj była.

  • 13. Data: 2013-10-18 01:55:53
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > To zależy ile tego kabla podprowadzą, kilka dni temu robiłem porządki i

    No, z pewnością, przyniesie garstkę, to się roześmieją i bardziej z litości
    mu dadzą te kilka groszy...

    > wywoziłem trochę śmieci, ścinki kabli albo kable z demontażu, głównie UTP
    > i koncentryki do WLAN i za kg dają niecałe 4zł, za miedź zdaje się że
    > 16zł, akumulatory kwasowe 2zł. Tak jak Andrzej pisze wyżej, takie

    No, to by nie miał... pobieżnie oceniam, że tego było na jakieś 12-16 zyla
    max, to by tylko kilka sikanych browarów wyżłopał (jak mogłem pić alkohol,
    to czasem dolewałem do piwa czystego spirytu, można to robić, jakby nie było
    można, to od razu bym wiedział) :)), albo przy dobrym przypływie gotówki
    średniego szczeniaka, czyli 0.2, a to dla takiego złomiarza, to jest nic.

    > porządki mogą być bardzo opłacalne.

    Nie mówię "nie" :)

    > Znajomy jakiś czas temu wystawił pod śmietnik dwa stare akumulatory
    > samochodowe po ok. 100Ah, jak mu uświadomiłem że to było warte koło stówki
    > w skupie to do tej pory nie może odżałować tych 5 flaszek ;).

    Może kto inny opijał sukces? :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 14. Data: 2013-10-18 02:03:22
    Temat: Re: Beztroska?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    (korekta literówki w tytule - mój błąd)

    > Może nie umiał położyć? Mógł glazurnik czy inny parkieciarz zajunać kabel

    No, to szef pipa, skoro zatrudnia nieumiałka... albo to firma krzak, co to
    właśnie, szczególnie dobrze szczą w krzakach po piwie, a na lepszych ich nie
    stać. Ja bym tam wolał więcej zapłacić i mieć dobrze zrobione, a nie tak, by
    po kwartale wołać kolejną ekipę do poprawek.
    Zaś np. klientka, jak zawoła do roboty, to już pewnie wolała by mieć
    zrobioną nie partelachę, tylko patelachę, a najbardziej, to uczciwą,
    rzetelną robotę, a patelacha na deser.

    > elektrykowi w czasie kompleksowego remontu. Nie masz dziś prawdziwej
    > uczciwości ani solidarności w rzemiośle.

    Nawet tu kurwa i złodziej?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.