    From: morghul <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Betroska?
    Date: Thu, 17 Oct 2013 23:53:42 +0200

    > zamiast iść na łatwiznę, bo tak zamiast na dobrą gorzałę, to styknie mu
    > najwyżej na jakieś sikane piwo... :P

    To zależy ile tego kabla podprowadzą, kilka dni temu robiłem porządki i
    wywoziłem trochę śmieci, ścinki kabli albo kable z demontażu, głównie
    UTP i koncentryki do WLAN i za kg dają niecałe 4zł, za miedź zdaje się
    że 16zł, akumulatory kwasowe 2zł. Tak jak Andrzej pisze wyżej, takie
    porządki mogą być bardzo opłacalne.

    Znajomy jakiś czas temu wystawił pod śmietnik dwa stare akumulatory
    samochodowe po ok. 100Ah, jak mu uświadomiłem że to było warte koło
    stówki w skupie to do tej pory nie może odżałować tych 5 flaszek ;).