  • 1. Data: 2013-09-13 02:52:27
    Temat: Bestialstwo i nagość...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Bestialstwo i nagość...

    Proszę, aby osoby o słabych nerwach (bądź inaczej zbyt wrażliwe,
    dziecięco wierzące w pięciogwiezdne moce, czy może raczej takież
    energie) nie oglądały tego zdjęcia, gdyż zawiera ono nagą prawdę
    o monstrualnej baterii spod pięcioramiennej gwiazdy...

    http://eneuel.w.duna.pl/BestiA/NagaPrawdaBestialstwa
    .PNG

    12 godzin pracy na baterii, 13% energii zostało, choć działo się
    raczej niewiele...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-13 11:04:19
    Temat: Re: Bestialstwo i nagość...
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.09.2013 02:52, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    .PNG

    > 12 godzin pracy na baterii, 13% energii zostało, choć działo się

    jeżeli faktycznie większość mocy zjada telefon w gotowości - masz
    odpowiedź dlaczego Twój telefon kosztuje 500zł a sgs2 -1000.

    ToMasz

    current widget pokazuje chwilowe zużycie prądu. jak zadziała - nie musi-
    to mozesz ubijając procesy sprawdzić który z nich ma apetyt na prąd

  • 3. Data: 2013-09-13 14:19:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message
    > 12 godzin pracy na baterii, 13% energii zostało, choć działo się
    > raczej niewiele...

    zainstaluj cpu spy i sprawdz czy procesor idzie spac

    w niektorych romach skleconych na kolanie procesor nie jest
    usypiany jezeli wylaczysz blokowanie ekranu

    (dlugo do tego dochodzilem w a660 z wylaczona blokada ekranu
    trzymal 16-18h z wlaczona trzyma 7-8 dni - samego lezenia z
    oboma simami w srodku)

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2013-09-13 20:15:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 5232d513$0$1209$6...@n...neostrada.pl

    > jeżeli faktycznie większość mocy zjada telefon w gotowości - masz odpowiedź
    dlaczego Twój telefon kosztuje 500zł a sgs2 -1000.

    Moim zdaniem różnic jest więcej.

    > current widget pokazuje chwilowe zużycie prądu. jak zadziała - nie musi-

    Nie działa. Nie działa ani na Ace, ani na Monsterze.

    > to mozesz ubijając procesy sprawdzić który z nich ma apetyt na prąd

    Ace rozładowywał program obsługujący SMS? Kontrolujący drogę,
    którą podąża SMS. Co w istocie robił ów program? -- nie wiem,
    ale baterię zjadał błyskiem.

    Energię Monstera najchętniej zjadają nawigacje. 66 zjada szokująco
    szybko; CoPilot zjada też całkiem szybko, choć wolniej, ale już ta,
    która wieszała wszystko, gdy karta SD była uszkodzona (IMO raczej
    uszkodziła się elektronika, nie ,,komórki'' -- czyli IMO raczej
    uszkodzenie nie powstało w wyniku nadmiernego pisania) **chyba**
    nie zjada szybko.

    CoPilot być może w tle uaktualnia dane o otoczeniu, ale Waze niby
    też aktualizuje się nieźle, a chyba nie zjada tak wiele.

    -=-

    Z notebooka korzystam niemal stale, netbook od około 30 godzin
    preparuję (właściwie skończyłem -- sprawdzam, czy jest OK) ale
    i Monster stale coś robi -- słucham radia, przeglądam strony,
    oglądam filmy...

    Do czegoś ten telefon nie nadaje się. Do czego? Do telefonowania. :)
    Dlaczego? Na GSM bywa koszmarnie źle -- na przykład echo. (nie chodzi
    o to, że zbyt głośno słucham rozmówców) VoIPy natywne to porażka nawet
    na WiFi -- Ace nawet na 3G potrafił dawać doskonałą jakość, ale Ace
    nie miał natywnych VoIPów w ogóle. Na szczęście VoIPy dodane dają
    doskonałą jakość (jak na telefoniczną -- więcej niż doskonałą) i na
    WiFi, i na 3G, a i z komórką nie zawsze jest koszmarnie źle. :)

    Ogólnie jednak przejście z Ace do Monstera to jak zmiana zbyt
    ciasnych i przeciekających/przemakających butów na suche i wygodne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-09-14 21:48:06
    Od: Trybun <I...@j...pl>

> [...]
    .PNG

    > 12 godzin pracy na baterii, 13% energii zostało, choć działo się

    Coś jest nie tak... Nie jestem fachowcem w tych sprawach, ale może to
    pożeranie prądu ma coś wspólnego z aktywnymi dwoma źródłami dostępu do
    netu - kartą AERO2 i wi-fi? Być może to rodzi jakiś konflikt i tym samym
    pożeranie prądu?

  • 6. Data: 2013-09-15 18:20:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" l0uvsn$dcq$...@d...me

    > zainstaluj cpu spy i sprawdz czy procesor idzie spac

    http://eneuel.w.duna.pl/BestiA/20130915174218.PNG

    Śpioch -- lać takiego po xupie i gnać go do roboty!

    [ten wątek nie zaczął się w niedzielę, więc i nagiej
    prawdy można dać odrobinę... o RAMkach, o zasadności
    kupowania wielordzeni, o gigantycznych flashkach...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'