  • 21. Data: 2015-02-05 00:28:19
    Temat: Re: Bestialska próba wytrzymałościowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 00:25:55 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "JS" 54b563e8$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Wiele wskazuje na to, żę była ciągnieta w dół za sprawą ciążenia.
    > Wiem, że to dziwnie brzmi i że znów padną zarzuty typu: ,,sama zaszła
    > w ciążę?''... Może moje wyjaśnienie nie brzmią przekonująco, jednak
    > uważam, iż obciążanie mnie (za wypadek z ręki) nie jest dobrą metodą...

    Sama sie o to prosila, a do tego nosila wyzywajace etui.

  • 22. Data: 2015-02-05 00:35:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 3...@g...co

> [...]
    > uważam, iż obciążanie mnie (za wypadek z ręki) nie jest dobrą metodą...

    : Sama sie o to prosila, a do tego nosila wyzywajace etui.

    Czy ja wiem?... Nie tyle nosiła etui, co była noszona w etui,
    które wcale nie było wyzywające -- czarne, ze świńskiej skóry,
    szczelnie okrywajże wszelkie wdzięki... Inna sprawa, że tuż
    przed tym wypadkiem, była zupełnie naga...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2015-02-06 12:05:58
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    >uważam, iż obciążanie mnie (za wypadek z ręki) nie jest dobrą metodą...

    Nie bierz do "rączki" czegoś , nad czym nie jesteś w stanie zapanować.

    JS

  • 24. Data: 2015-02-06 23:48:52
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc" <p...@c...pl.invalid>

    JS wrote:

    > Nie bierz do "rączki" czegoś , nad czym nie jesteś w stanie zapanować.

    on musi brac w grabie tele.gowno, bo juz za zawsze wykonczyl
    kutasa; mietolac go podczas spuszczania sie na news:p.m.t.g

    °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
    °°°°°°°°°°°

    jak skrajne SZAMBO w neoPRLu prezentuje swoja TFU """godnosc"""

    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""""""
    boukun in "Polacy są za rozbiorem Polski" wrote:

> [...]

    > i patriotyzmu byliby pewnie nie oddawali życia za taką przyszłość POlski. To
    > żenujące co większość tzw. POlaków tu wypisuje. Hańba temu pokoleniu które
    > prócz mamony nic nie widzi.

    > ~gtx 53 minuty temu

    > ja robię od pewnego czasu w Niemczech - i płakał nie będę :)

    > ~NORBI 17 minut temu

    > Mieszkam na zachodzie Polski, chciałem przenieść się do Niemiec, bo w Polsce
    > nie ma przyszłości, ale szkoda mi mojego domu. Jak Niemcy zabiorą nam Zachód
    > Polski to będę mieszkał w Niemczech, w domu, który wybudowałem... Mi to

    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""""""

    --
    kulisy hodowli usraelskich loch oraz knurow: https://tr.im/yVToK

    http://tinyurl.com/o3zldrs

    bananarama http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw
    bananarama http://tinyurl.com/p746xq2 http://tinyurl.com/ofk4wsb
    bananarama http://tinyurl.com/pzhx3qd http://tinyurl.com/qysqcsd
    bananarama http://tinyurl.com/l369uo9 http://tinyurl.com/ll8ttqw
    bananarama http://tinyurl.com/o97c6cx http://tinyurl.com/nkawkl8

  • 25. Data: 2015-02-14 10:40:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JS" 54d4a014$0$2190$6...@n...neostrada.pl

    > Nie bierz do "rączki" czegoś , nad czym nie jesteś w stanie zapanować.

    Nie jestem tyranem!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2015-02-14 15:36:14
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Bestia wypadła mi z rączki na mozaikową (drewnianą -- dębową) podłogę.
    > Klapka odpadła, akumulator wyskoczył, rozległ się łomot... Podniosłem,
    > poskładałem i cieszę się ;) sprawnym paratelefonem. (para- bo ciężkim,
    > energożernym, z małą ilością RAMek, z zawieszającą się kamerką...)
    >
    > Drobnych rys jest cała masa, poważnych -- kilka, ale żadna rysa nie
    > jest podpisana, więc nie wiem, która kiedy powstała i jak. Rzekomo
    > szkło jest odporne na zarysowania. Paratelefon przechowywany jest
    > w skórzanym (z czarnej, grubej skóry świńskiej/wieprzowej) futerale.

    Pewnie z powodu tego futerału taki ciężki... Pewnie im więcej się dba o
    jego ochronę w tym zakresie tym więcej się rysuje.. Ja swojego kładę
    gdzie popadnie, a na ekranie jeszcze ani ryski..