    From: " " <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Benzyniak zamarzł?
    Date: Sun, 5 Feb 2012 14:15:33 +0000 (UTC)

    Witam ponownie.

    > A może coś po prostu zawilgotniało?...
    Być może, tylko tu nie ma kopułki, rozdzielacza, kabli WN...
    Wyjąłem jedną cewkę, włożyłem świecę, do masy, zakręciłem i... nie ma iskry.
    Co prawda rdzeń cewki nie był podłączony do masy ale czy to jest niezbędne?
    Złączka od zasilania była normalnie podłączona a rdzeń do masy to chyba tylko
    przeciwzakłóceniowo?
    Napięcie podczas rozruchu 11,5V a więc normalne.
    Podmieniłem moduł zapłonu bo akurat mam drugi i też nic.
    Pozostaje immobilizer lub komputer. Tylko nie wiem czy moduł immo można ot tak
    podmienić czy musi być w komplecie ze stacyjką/kluczykiem?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl