  • 51. Data: 2010-06-14 13:13:09
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 13:01, J.F. wrote:

    > Jeden przekonany :-)

    Mysle, ze wiecej :) Sporo ludzi przeczyta naglowek, pierwsze posty o
    zlodziejskim panstwie i przekalkuje: "1.2, a nie 4.6 za paliwo? To ja
    tak chce" :) Prawie tak tanio jak w Wenezueli :)

  • 52. Data: 2010-06-14 13:15:48
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Czasem ktos madry musi za ciebie pomyslec. I np zaoferowac nedzna
    > emeryturke policjantowi, zeby po ulicach nie chodzily jakies emeryty.

    Niech się młody emeryt zajmie jakąś pracą.

    > Ale dzieki unijnym zaleceniom w pewnym stopniu masz wybor.
    >
    > A urzad np zadbal o to zeby cena pradu byla niska, nie przejmujac sie
    > elektrowniami ktore twierdzily ze na wegiel nie zarobia.
    > Blyslo, trzaslo, i cena wegla spadla.

    Tak zadbano, że mamy energię mamy jedną z najdroższych w Europie.
    Czy ktoś u nas sprzedaje norweski prąd w norweskiej cenie?
    P.

  • 53. Data: 2010-06-14 13:32:08
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    > Mysle, ze wiecej :) Sporo ludzi przeczyta naglowek, pierwsze posty o
    > zlodziejskim panstwie i przekalkuje: "1.2, a nie 4.6 za paliwo? To ja tak
    > chce" :) Prawie tak tanio jak w Wenezueli :)

    Prezydent niewiele może
    Komorowski prezydentem i wszystko w rękach jednej kanapy partyjnej-
    niedobrze.
    Kaczyński prezydentem..., źle
    Korwin czy inny spoza podium? A co mi szkodzi, wisi mi to, będzie
    inaczej:-)

  • 54. Data: 2010-06-14 13:36:25
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 12:18, Michał wrote:

    > Wiadomo po ile są mieszkania w centrum a ile mieszkań dałoby się z robić
    > z urzędu miasta? Z jednego nie potrzebnego urzędu spokojnie ze 20
    > mieszkań co daje nam 20 * 300 000 zł = 6 000 000. Kasę tę możemy

    Michale, spamerze ze sztabu JKM. Po pierwsze probujesz manipulowac
    ludzmi tym pseudopytaniem o cene paliwa. Jak widac ci sie udaje.
    Po drugie spam nie jest mile widziany na grupach.
    Po trzecie, juz byl taki czlowiek ktory obiecywal rozdawac majatek,
    nazywal sie Lenin. Mial podobna wizje, podobny "target", podobnych
    zawzietych i oddanych zwolennikow. JKM, to nic innego jak odbicie Lenina
    w lustrze, a wiadomo ze w lustrze prawa reka wyglada jak lewa, a lewa
    jak prawa. Co z tego wyniklo, wszyscy wiemy. Czy potrzebujemy kolejnej
    rewolucji? Na to pytani niech sobie odpowiedza wyborcy.

  • 55. Data: 2010-06-14 13:55:09
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 13:32, m wrote:

    > Prezydent niewiele może

    Moze i to sporo

    > Komorowski prezydentem i wszystko w rękach jednej kanapy partyjnej-
    > niedobrze.

    Bylo juz tak

    > Kaczyński prezydentem..., źle

    Moze zle, moze dobrze, nie bede ocenial i agitowal, nie jest to tematem
    grupy

    > Korwin czy inny spoza podium? A co mi szkodzi, wisi mi to, będzie
    > inaczej:-)

    Znam temat "promocji" w sieci i wiem, ze jest to skuteczne, ale tez
    moze przyniesc odwrotny od oczekiwanego skutek.
    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2010-06-14 13:58:15
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > jak prawa. Co z tego wyniklo, wszyscy wiemy. Czy potrzebujemy kolejnej
    > rewolucji? Na to pytani niech sobie odpowiedza wyborcy.

    Lenin to teoretyk i ideolog komunizmu. Czyli raczej coś takiego jak
    czołowi kandydaci których promują media publiczne i koncesjonowane.
    Dlaczego ich promują? Bo gdyby nie komunizm który obecnie panuje nie
    zarabialiby dużych pieniędzy w tak banalny sposób jak to robią teraz.

    Korwin to zdecydowanie ich przeciwieństwo... i chyba nie masz pojęcia o
    czym piszesz.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2010-06-14 13:59:18
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > niedobrze.
    > Kaczyński prezydentem..., źle
    > Korwin czy inny spoza podium? A co mi szkodzi, wisi mi to, będzie

    Przynajmniej będzie miał czas antenowy w TVP i będzie edukował
    społeczeństwo. Bo jakoś w szkole żadnej ani słowa ile wynoszą podatki i
    co się z nimi dzieje.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2010-06-14 14:06:39
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 13:58, Michał wrote:

> [...]
    > zarabialiby dużych pieniędzy w tak banalny sposób jak to robią teraz.
    >
    > Korwin to zdecydowanie ich przeciwieństwo... i chyba nie masz pojęcia o

    Jak widac nic nie zrozumiales, a zarazem potwierdziles moja teze :)
    Dla mnie EOT. Opowiadacie sie za uczciwoscia, praworzadnoscia, etc,
    zreszta jak kazda partia, wiec uszanujcie regulamin grupy i przestancie
    agitowac. Dotyczy to zwolennikow kazdego kandydata.

  • 59. Data: 2010-06-14 14:11:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał

    > Niech się młody emeryt zajmie jakąś pracą.

    I ta emeryturka jest taka ze sie zajmie.
    Ale cos mu nalezy dac za to ze chodzil i pilnowal a nie zdobywal
    wysokoplatne kwalifikacje.

    > Tak zadbano, że mamy energię mamy jedną z najdroższych w Europie.
    > Czy ktoś u nas sprzedaje norweski prąd w norweskiej cenie?

    A Norwegia ma na tyle duzo pradu zeby sie oplacalo kabel do Polski
    klasc ?

    Mamy kabel do Szwecji, wykorzystujemy go w obie strony w zaleznosci
    od szczytu, podejrzewam ze norweskie elektrownie tez sa w to
    wmieszane :-)
    No ale to kropla w morzu i pod zarzadem jedynie slusznej sieci :-)

    J.

  • 60. Data: 2010-06-14 14:14:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości
    > Prezydent niewiele może

    Moze blokowac wszystkie ustawy poki rzad nie obnizy akcyzy na
    paliwa chocby o 10 %.
    I tak co roku :-)

    > Komorowski prezydentem i wszystko w rękach jednej kanapy
    > partyjnej- niedobrze.

    Szczegolnie ze kanapa chetnie wprowadzi 3*15, a niedoborem pokryje
    .. no, jak myslicie, kto za to zaplaci ? :-)

    J.