  • 41. Data: 2010-06-14 12:43:15
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 12:38, Michał wrote:

    > Gdyby znalazło się choć z 10 milionów takich jak Ty w drugiej turze
    > również mógłbyś głosować na niego :)

    Tak jak myslalem,sprytna agitacja - "niewinne" pytanie "retoryczne" do
    uzytkownikow samochodow :) Trzeba przyznac, ze skutecznosc jest :)

  • 42. Data: 2010-06-14 12:43:41
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Witam
    >
    > Wczoraj słuchałem audycji Korwina z UW w której mówił że bez podatków
    > benzyna byłaby po 1,2 zł czy to prawda?

    A ja to juz nie moge sie doczekac kiedy zasoby ropy sie w koncu skoncza...
    Mam nadzieje ze jeszcze za mojego zycia ;)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 43. Data: 2010-06-14 12:45:34
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > za zagłosuję w pierwszej turze na niego - niech ma!
    > w drugiej wybiorę mniejsze zło (wiadomo), chociaż to jeden ch....

    Nie będziesz sam
    Wielu internautow zagłosuje na JKM, choćby z przekory.
    Zapewne będzie na 3 miejscu po panach K.
    Co w drugiej turze? Mała frekwencja, bo jeden czort która K wygra

  • 44. Data: 2010-06-14 12:47:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > a bierzesz pod uwagę ryzyko jakie on ponosi żebyś miał ciepło w zimę :)?

    Poki co, przymusu pracy w kopalni nie ma. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-06-14 12:47:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Szkoda nie można non stop myśleć tylko o sobie, górnik gwarantuje Ci w
    > max uproszczeniu ciepło, policjant bezpieczeństwo, nauczyciele
    > wykształcenie twoich dzieci

    Ależ nikt mi nic nie gwarantuje.
    Za wszystkie ww. usługi przecież płacę. Albo wprost, albo za
    pośrednictwem podatków.
    Nie podoba mi się, że płacę nauczycielowi, policjantowi czy kolejarzowi
    za to, że szybko nim przestaje być.
    Chciałbym mieć też wybór czy ciepło mam z węgla, energii jądrowej,
    wiatru czy rosyjskiego gazu. Okazuje się bowiem, że ktoś ciągle dokonuje
    wyboru w moim imieniu wcale nie dbając o mój interes.
    P.

  • 46. Data: 2010-06-14 12:49:30
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 12:45, m wrote:

    > Nie będziesz sam
    > Wielu internautow zagłosuje na JKM, choćby z przekory.
    > Zapewne będzie na 3 miejscu po panach K.
    > Co w drugiej turze? Mała frekwencja, bo jeden czort która K wygra

    Dwoch was tylko jest? Niezle, a i tak juz rozpetaliscie mala burze :)

  • 47. Data: 2010-06-14 12:58:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w
> [...]
    > pośrednictwem podatków.
    > Nie podoba mi się, że płacę nauczycielowi, policjantowi czy
    > kolejarzowi za to, że szybko nim przestaje być.

    Czasem ktos madry musi za ciebie pomyslec. I np zaoferowac nedzna
    emeryturke policjantowi, zeby po ulicach nie chodzily jakies
    emeryty.

> [...]
    > jądrowej, wiatru czy rosyjskiego gazu. Okazuje się bowiem, że
    > ktoś ciągle dokonuje wyboru w moim imieniu wcale nie dbając o mój

    Ale dzieki unijnym zaleceniom w pewnym stopniu masz wybor.

    A urzad np zadbal o to zeby cena pradu byla niska, nie przejmujac
    sie elektrowniami ktore twierdzily ze na wegiel nie zarobia.
    Blyslo, trzaslo, i cena wegla spadla.

    J.

  • 48. Data: 2010-06-14 13:01:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Tak jak myslalem,sprytna agitacja - "niewinne" pytanie
    > "retoryczne" do uzytkownikow samochodow :) Trzeba przyznac, ze
    > skutecznosc jest :)

    Jeden przekonany :-)

    To co, obstawiamy ile JKM zdobedzie glosow w pierwszej turze?
    W internecie zawsze wychodzil dobrze, ale w wyborach znacznie
    gorzej.

    No dobra - ja obstawiam 300 tys :-)

    J.

  • 49. Data: 2010-06-14 13:03:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w
    > Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

    Musisz sobie powiedziec ze to na mocna armie. Na nowe F-16. I na
    nowe szpitale. No i na nowe drogi, z ktorych bedziemy dumni :-)

    J.

  • 50. Data: 2010-06-14 13:08:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Nie pisali jakie kopalnia ma koszty i dlaczego jest nierentowna?

    No ale wiesz - tona wegla wydobytego to jakies 500-1000zl.
    A kopalnia placi 2 zl !!

    Te kopalnie nas okradaja, ci gornicy nas okradaja ! :-)

    No dobra, poki wegiel nie jest eksportowany i ogrzewa nasze domy, i
    nie ma cla importowego to powiedzmy sobie ze sami siebie okradamy.
    Gorzej jak np wegiel trafia do huty, a stal z niej na eksport ..

    J.