  • 31. Data: 2010-06-14 12:27:31
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Widac agitacja wyborcza dotarla na newsy. Co jak co ale sztab wyborczy JKM
    > dziala preznie i bardzo logicznie :)

    przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie wierzy w to co politycy mówią,
    tylko patrzy na to co _robią_,
    wiem wiem, 80% gospodyń domowych nie widzi różnicy,

    brat

  • 32. Data: 2010-06-14 12:27:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Nie zgodzę się. Praca górnika dołowego jest bardzo wyczerpująca. Na
    > emeryturze długo nie pociągnie

    Jasne, taki emeryt w wieku 42 lat już długo nie pociągnie.
    P.

  • 33. Data: 2010-06-14 12:28:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pan Piskorz pisze:
    > Nie biorę, nie interesuje mnie to.

    Szkoda nie można non stop myśleć tylko o sobie, górnik gwarantuje Ci w
    max uproszczeniu ciepło, policjant bezpieczeństwo, nauczyciele
    wykształcenie twoich dzieci a urzędnicy no cóż, oni nic nie gwarantują w
    większości wypadków są darmozjadami :(

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-06-14 12:29:12
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Pan Piskorz pisze:
    > Jasne, taki emeryt w wieku 42 lat już długo nie pociągnie.
    > P.

    są tacy co nie dożywają 50tki bo ich choroby związane z wykonywaną pracą
    zjadają.

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-06-14 12:29:31
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > a bierzesz pod uwagę ryzyko jakie on ponosi żebyś miał ciepło w zimę :)?

    Jak kopalnie będą prywatne to się to wszystko wyceni...
    Kierowca zawodowy ma znacznie większe ryzyko śmierci podczas 30 lat
    pracy niż górnik zasypania przez całą swoją karierę.
    Ile kierowców ginie? A ile górników?
    Jesteś przedstawicielem handlowym, jeździsz Seicento robisz 300 km
    dziennie nigdy nie wiesz kto wymusi i kto kiedy zabije...

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-06-14 12:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w
    > Górnik dołowy, ,tak chętnie opluwany, generuje przynajmniej coś
    > pożytecznego w przeciwieństwie jego nadzorców, zarabiających
    > krocie tego co ryl otrzymuje.

    Jak sie dowiedzialem ze kopalnia placi panstwu 2zl za tone wegla ..
    no owszem, generuje cos pozytecznego, ale najpierw podniesmy choc
    do 100zl, a potem zobaczmy po ile wegiel zagraniczny z dostawa do
    Gdanska :-)

    A tak swoja droga to skoro zaczelo sie oplacac zytem palic, to moze
    czas na zamkniecie polowy kopalni ?

    J.

  • 37. Data: 2010-06-14 12:35:57
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-14 11:38, Michał wrote:
    > Witam
    >
    > Wczoraj słuchałem audycji Korwina z UW w której mówił że bez podatków
    > benzyna byłaby po 1,2 zł czy to prawda?
    >

    > Pozdrawiam

    za zagłosuję w pierwszej turze na niego - niech ma!
    w drugiej wybiorę mniejsze zło (wiadomo), chociaż to jeden ch....

  • 38. Data: 2010-06-14 12:38:42
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > za zagłosuję w pierwszej turze na niego - niech ma!
    > w drugiej wybiorę mniejsze zło (wiadomo), chociaż to jeden ch....

    Gdyby znalazło się choć z 10 milionów takich jak Ty w drugiej turze
    również mógłbyś głosować na niego :)

    Ja w drugiej turze nie będę głosował jeśli nie wejdzie tam żaden
    kandydat z programem wyborczym a niestety nie zapowiada się na to :(

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2010-06-14 12:38:49
    Od: "m" <...@n...pq>

    > Jak sie dowiedzialem ze kopalnia placi panstwu 2zl za tone wegla ..

    Nie pisali jakie kopalnia ma koszty i dlaczego jest nierentowna?
    Podobnie z rolnikiem. Wielu jest nierentownych Dlaczego?
    Żywność z importu tańsza. Kto płaci?
    Sporo zależy od przyjętej metody obliczeń
    Poczytać w raportach spółek giełdowych - tak zawiłe wyliczenia, że zwykły
    człek nie wie czy zysk czy strata i kto kogo w balona robi.
    Grecja miała zysk i kryzys - tak dobrze bankierzy kombinowali

  • 40. Data: 2010-06-14 12:43:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w
    > ja slyszalem, ze we wroclawiu koszt urzymania urzednikow
    > obslugujacych
    > system podatkow za psa kosztuje wiecej niz wplywa z tego podatku.
    > Kasujesz podatek i okazuje sie, ze same oszczednosci z wyjatkiem
    > pyskujacych
    > urzedasow, ze ktos ich zwalania.

    Jak czytam ze niemiecki system poboru oplat za autostrady kosztowac
    mial 1 mld euro, albo jak jade Wroclaw-Opole-Gliwice i widze te
    podwojne wiadukty, ktore sa podwojne zeby mogly Punkty Poboru Oplat
    powstac, to mam podobne mysli :-)

    J.